Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi puhelin ja OP mobiiliavain - mahdottomuus

Vierailija
07.10.2021 |

Hankin siis hetki sitten uuden puhelimen enkä edelleenkään pysty käyttämään siinä verkkopankkia. Avainlukulista mulla on ollut viimeksi joku pari vuotta sitten. Tilasin uuden, mutta sitä ei saa aktivoitua käyttöön ilman sitä vanhaa listaa jota ei siis ole olemassa. Minulla ei ole tiliä missään muussa pankissa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avainlukulista vielä pankissa?! Olen Nordean asiakas ja minulla ei ole ollut moista listaa kuuteen vuoteen. Kun puhelin vaihtuu niin soitto vain asiakaspalveluun ja saan homman toimimaan.

Eli kuka tahansa vois soittaa ja väittää olevansa joku muu kunhan tietää osoitteen ja hetun ja pyytää siirtämään sen omaan puhelimeensa!?

En hetkeäkään usko, että tuollainen puhelu etenisi alkua pidemmälle ilman, että soittaja tunnistautuu pankkitunnuksillaan. Sitä vaan en tiedä, miten se tapahtuu, jos se vanha puhelin (jossa on tunnuslukusovellus) ei ole enää käytössä.

Aina Nordean kanssa puhelimessa keskustellessa olen itse ainakin joutunut tunnistautumaan, myös silloin, kun he ovat sovitusti soittaneet minulle heillä tiedossa olevaan puhelinnumerooni.

Vierailija
42/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas muistutuksena kaikille: tilatkaa ne tunnuslukulaitteet, niin pääsee edes jollain tavalla sinne verkkopankkiin. 

Ei OP:lla ole mitään tunnuslukulaitetta olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sinne pankkiisi ja kerrot tilanteen.

He voivat lähettää tarvittavat ohjeet sitten kirjeitse.

Vierailija
44/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pitääkö OP:lla olla vieläkin joku lista? No kaipa hekin pääsee jossain vaiheessa tälle vuosituhannelle.

Op:lle kelpaa vanhat rikkaat asiakkaat, joilla ei ole älypuhelinta.

Nordea saa pitää köyhällistön.

Vaikuttaa siltä, että nämä avainlistoja kaipaavat OP:n asiakkaat ovat niitä hieman höperöitä rollaattoriyksilöitä. Ja yleensä heillä eläke ei ole kummonen. 

Täällä yksi ja vanha höperö. Vaihdoin 7-vuotta vanhan IPhone 6S plussan uuteen IPhone 12 malliin ja jopa näinkin vanha yksilö osasi suorittaa toimenpiteet, että uudessa puhelimessa oli heti samat palvelut, kuin vanhassakin....mobiilipankit, mobiilivarmenne jne jne...pistin vain kamerat vastakkain ja uusi luuri imi tiedot.

Ikää jo kuitenkin . En nyt ihan ymmärrä aloittajan ongelmaa. Siihen olen liian vanha.

Vierailija
45/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas muistutuksena kaikille: tilatkaa ne tunnuslukulaitteet, niin pääsee edes jollain tavalla sinne verkkopankkiin. 

Ei OP:lla ole mitään tunnuslukulaitetta olemassakaan.

No eipä yllätä yhtään. Ihmettelen miksi kukaan haluaa olla asiakkaana tuollaisessa pankissa.

Vierailija
46/46 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pitääkö OP:lla olla vieläkin joku lista? No kaipa hekin pääsee jossain vaiheessa tälle vuosituhannelle.

Op:lle kelpaa vanhat rikkaat asiakkaat, joilla ei ole älypuhelinta.

Nordea saa pitää köyhällistön.

Vaikuttaa siltä, että nämä avainlistoja kaipaavat OP:n asiakkaat ovat niitä hieman höperöitä rollaattoriyksilöitä. Ja yleensä heillä eläke ei ole kummonen. 

Täällä yksi ja vanha höperö. Vaihdoin 7-vuotta vanhan IPhone 6S plussan uuteen IPhone 12 malliin ja jopa näinkin vanha yksilö osasi suorittaa toimenpiteet, että uudessa puhelimessa oli heti samat palvelut, kuin vanhassakin....mobiilipankit, mobiilivarmenne jne jne...pistin vain kamerat vastakkain ja uusi luuri imi tiedot.

Ikää jo kuitenkin . En nyt ihan ymmärrä aloittajan ongelmaa. Siihen olen liian vanha.

Hienoa, mutta vaihdoitteko puh nron?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi