Voinko antaa sinulle neuvoja?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:49"]Pitäisikö ottaa ekstaasia perjantaina? Vai juhlinko pelkän amfetamiinin voimin? [/quote] Mieti kannattaako kumpikaan, minusta ei.
[/quote]
En käytä alkoholia ollenkaan ja tykkään kuitenkin juhlia toisinaan, joten en näe asiassa ongelmaa.
[/quote]
Sitten varmaan tiedät itse, mikä on parasta. En suosittele.
Minulla on kaksi vaatvaa projektia, aikaa molempiin yhteensä n. 2vuotta, ehkä vielä 3 lisävuotta, jos (huonosti?) menee. Olen kolmekymppinen, haluan laihtua n. 50kg ja opiskella vaativiin pääsykokeisiin (vaatii n. 30 lukiokurssin kertaamisen). Olen pienten lasteni kanssa kotona, kunnes kuopus täyttää kolme. Missä järjestyksessä toimin, ja mistä otan opiskeluaikaa?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:51"] [quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:49"]Pitäisikö ottaa ekstaasia perjantaina? Vai juhlinko pelkän amfetamiinin voimin? [/quote] Mieti kannattaako kumpikaan, minusta ei. [/quote] En käytä alkoholia ollenkaan ja tykkään kuitenkin juhlia toisinaan, joten en näe asiassa ongelmaa. [/quote] Sitten varmaan tiedät itse, mikä on parasta. En suosittele.
[/quote]
Mene pelkällä pirillä. Niin monella unohtuu juoda riittävästi ekstaasin kanssa... T. Ei ap.
Eksyin pikkujoulujen jälkeen sänkyyn kollegan kanssa. Olenko töissä kuin mitään ei olisi tapahtunut vai pitäisikö asiasta puhua?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:44"]Mukaudunko vain siihen, ettei mies halua asua kanssani? [/quote] No kannatta miettiä, miksi ei halua. Ja jos et voi asialle mitään niin, sitten kyllä.
[/quote]
Miksi kyllä? En haluaisi asua yksin. :'(
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:45"]Minulla on kaksi vaatvaa projektia, aikaa molempiin yhteensä n. 2vuotta, ehkä vielä 3 lisävuotta, jos (huonosti?) menee. Olen kolmekymppinen, haluan laihtua n. 50kg ja opiskella vaativiin pääsykokeisiin (vaatii n. 30 lukiokurssin kertaamisen). Olen pienten lasteni kanssa kotona, kunnes kuopus täyttää kolme. Missä järjestyksessä toimin, ja mistä otan opiskeluaikaa?
[/quote]
Itse ainakin opiskelisin ensin ja siinä ohessa valmistautuisin laihduttamaan. Tietysti odotan ensin että kuopus täyttää 3v
Opiskelun jälkeen pystyy, sitten kunnolla keskittyä laihduttamiseen :-)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:44"]Mukaudunko vain siihen, ettei mies halua asua kanssani? [/quote] No kannatta miettiä, miksi ei halua. Ja jos et voi asialle mitään niin, sitten kyllä.
[/quote]
Miksi kyllä? En haluaisi asua yksin. :'(
[/quote]
Ymmärrän, mutta mikä mies se on jos ei kanssasi halua asua? Juttele hänelle!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:48"]Eksyin pikkujoulujen jälkeen sänkyyn kollegan kanssa. Olenko töissä kuin mitään ei olisi tapahtunut vai pitäisikö asiasta puhua?
[/quote]
Merkitsikö se sinulle enemmän, kuin petipuuhia? Haluatko häneltä muuta? Jos vastasit molempiin "ei/en" niin olisin ainakin itse hiljaa asiasta. Valmistaudu, myös siihen että hän tulee itse puhumaan sinulle.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:58"]Miten saan migreenin loppumaan? Lääkkeet eivät tunnu auttavan. Kohtauksia tulee koko ajan aattoina, toinen ei mene kunnolla pois kun toinen jo alkaa.
[/quote]
Minullakin on migreeniä ja luulen että se johtuu aina tietyistä tekiöistä. En uskalla esim. Syödä banaania aamuisin. Oletko käynyt lääkärillä? Minulla ei ole noin paha migreeni lääkkeet auttaa (jopa 200mg) Nälkä aiheuttaa myös migreeniä ja niin edelleen. Onko sinulla jotain vastaavaa syytä mistä voisi johtua? Entä oletko harkinnut akupunktiota?