Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mököttää kun sanoin suorat sanant hänen juomisestaan.

Vierailija
01.12.2014 |

Aika putkia vetänyt koko syksyn. No sanoin asiasta, että kuinka kehtaa ryypätä noin. No, lopetti juomisen mutta nyt mököttää. Tai en tiedä jos hävettää? Itse en pysty tätä avioliittoa jatkamaan jos toinen on 4 päivää viikossa kännissä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kaljaa viikossa on eri asia kuin kymmenen päivässä. Ja samaa mieltä olen siinä, että jos joku nalkuttaa muutamasta saunakaljasta, niin on kyllä niuho. Ja juu, tulisi kuulua jokaisen miehen oikeuksiin. Itse olen juonut kiintiöni täyteen enkä nykyään tarvitse saunakaljoja.

Vierailija
2/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde äläkä palaa. Ei se mitään häpeä. Jurmottaa vaan aikansa ja etsii syytä eli lupaa juoda. Juoppo on sellainen. Sille ei muut merkitse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, paitsi että ukko on ollu kohta vuoden kännissä.

Vierailija
4/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää koko asia. Tosin olen alkanut ajattelemaan niin etten kohta enää piilottele asiaa. Alan sanomaan suoraan kaikille että voimme tulla jos mies on siinä kunnossa yms muissa tilanteissa en keksi tekosyitä.

Vierailija
5/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän miehenne ole ollut kännissä kännissä. Teidän mielestä kännissä vain. Jos mies juo pienen tuiterin illalla niin ketä se haittaa, kunhan käy töissä.

Mies tarvitsee pienen tuiterin, koska käy töissä ja yrittää vielä jaksaa perhettään väsyneenä (kenties salin tai lenkin jälkeen). Vaaditte miehiltänne vähän liikaa. Jos alkoholi olisi haitallista se olisi laitonta. Itselläni alkoholi on se raja ja merkki siitä että jos se kielletään tai sen käyttö pyydetään lopettamaan niin uhkaan häipyä avioliitosta.

-Mies 44

Vierailija
6/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies juo siis noin kymmenen olutta ja pari pulloa viiniä päivittäin. Ei ole siis mitään pieniä määriä.

Vierailija
7/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:13"]

alkoholi on se raja ja merkki siitä että jos se kielletään tai sen käyttö pyydetään lopettamaan niin uhkaan häipyä avioliitosta.

-Mies 44

[/quote]

Minulla moottoripyöräily ja viski.

MIES 38

Vierailija
8/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:15"]

No mun mies juo siis noin kymmenen olutta ja pari pulloa viiniä päivittäin. Ei ole siis mitään pieniä määriä.

[/quote]

no, tuo viini on vähän liikaa.

Oluet ymmärrän. Oluitakin voisi pudottaa siihen 8kpl per ilta.

Vierailija
9/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä oikeasti paljon. Äitini joi niin kauan kuin muistan n. 1-2 pulloa päivässä ja sekin riitti vuosien varrella muuttamaan koko persoonan (myös selvinpäin ollessaan). Olet aikuinen ja voit lähteä pois suhteesta, mutta muista, ettet pysty millään muuttamaan alkoholistia, ellei tämä halua itse muuttua.

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:15"]

[/quote]

Vierailija
11/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:13"]

Ei teidän miehenne ole ollut kännissä kännissä. Teidän mielestä kännissä vain. Jos mies juo pienen tuiterin illalla niin ketä se haittaa, kunhan käy töissä.

Mies tarvitsee pienen tuiterin, koska käy töissä ja yrittää vielä jaksaa perhettään väsyneenä (kenties salin tai lenkin jälkeen). Vaaditte miehiltänne vähän liikaa. Jos alkoholi olisi haitallista se olisi laitonta. Itselläni alkoholi on se raja ja merkki siitä että jos se kielletään tai sen käyttö pyydetään lopettamaan niin uhkaan häipyä avioliitosta.

-Mies 44

[/quote]

Ja tässä näemme malliesimerkin alkoholistin urhiutumiskitinästä. Ps kyllä muuten haittaa.

t. raitistunut alkoholisti.

Vierailija
12/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:34"]

Ja tässä näemme malliesimerkin alkoholistin urhiutumiskitinästä. Ps kyllä muuten haittaa.

t. raitistunut alkoholisti.

[/quote]

HAissta paska! Uhriutumiskäytöksesi on housussasi.

Jos en saa kerran viikossa kolmea saunakaljaa niin siinä rikotaan ihmisoikeuksia. Vaimolla ei ole mitään asiaa puuttua siihen mitä minä kurkustani kaadan alas.

Vierailija
13/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko teillä lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä