Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Refectocil kulmakarvojen värjäykseen, mistä ostaa/tilata?

Vierailija
01.12.2014 |

Olen käyttänyt Refectociliä kulmien itsevärjäämiseen vuosikausia, mutta nyt vanhat aineet ovat loppumassa. Mistä saisi tilattua uusia tuubeja? En tarkoita settiä, joissa on kertakäyttöannos, koska se tulee älyttömän kalliiksi, vaan isompaa metallituubia. Hapetetta on vielä jäljellä runsaasti, mutta sitäkin voisin ostaa emulsiona, ei nesteenä. Kampaamotukuista ei saa yksityishenkilönä. Onko kukaan tilannut ulkomailta jos, niin mistä?

Jossain väitetään, että tuubien myynti loppui lainsäädännön takia. Miten ammatilaiskäyttöön tarkoitetut aineet (muka) poikkeavat kuluttajatuotteesta? En millään usko tähän...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen värjännyt kulmia monta vuotta jo Refectocil värillä. KUn tuubi muuttui pienemmäksi ja hinta nousi, niin myös väriaine huononi. Aikaisemmin jos pidin liian kauan tuli tosiaan liian tummat ja sai varoa

ettei jättänyt .Nykyään vaikka jätän koko illaksi ei väri tartu ollenkaan. Pientä hentoista ruskeaa jää.

Laitan uudelleen vielä seuraavana päivänä ja annan olla koko päivän, ei mitään muutosta. Minulla on todella vaaleat kulmat mutta kyllä ne entisellä Refectocilillä värjääntyivät todella hyvin ja nopeasti.

Joten kuluttajan huijaamista taas. Ennen myös saatoin laittaa suoraan tuubista ilman hapetetta ja hyvin tarttui väri silloinkin. Nyt ei tartu hapetteella eikä ilman.

Pelkän tuubin saa sokos emotioneista eikä maksa paljoa. Tosin tuubikin on minikokoinen.

Vierailija
22/30 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ml kirjoitti:

Minä olen värjännyt kulmia monta vuotta jo Refectocil värillä. KUn tuubi muuttui pienemmäksi ja hinta nousi, niin myös väriaine huononi. Aikaisemmin jos pidin liian kauan tuli tosiaan liian tummat ja sai varoa

ettei jättänyt .Nykyään vaikka jätän koko illaksi ei väri tartu ollenkaan. Pientä hentoista ruskeaa jää.

Laitan uudelleen vielä seuraavana päivänä ja annan olla koko päivän, ei mitään muutosta. Minulla on todella vaaleat kulmat mutta kyllä ne entisellä Refectocilillä värjääntyivät todella hyvin ja nopeasti.

Joten kuluttajan huijaamista taas. Ennen myös saatoin laittaa suoraan tuubista ilman hapetetta ja hyvin tarttui väri silloinkin. Nyt ei tartu hapetteella eikä ilman.

Pelkän tuubin saa sokos emotioneista eikä maksa paljoa. Tosin tuubikin on minikokoinen.

Mitä hapetetta käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri tuotetta - väriä ja hapatetta.

Lähetysilmoitus tuli sähköpostiin tunnin sisään siitä, kun olin maksanut tuoetteet verkkopankissa.

https://www.minuripsmed.ee/fi/

Vierailija
25/30 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetysilmoitus tuli sähköpostiin tunnin sisään siitä, kun olin maksanut tuoetteet verkkopankissa.

Taitaa puljun omistaja mainostaa🙄

Vierailija
26/30 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa puljun omistaja mainostaa🙄

Tai sit ei: mä tilasin myös tuolta: postikulut oli jotai 7e, mutta otin kerralla useamman tuubin, niin on vuosiksi värjäysainetta 👍

Vierailija
27/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. se on kyllä hapete eikä hapate!! 2 aivan eri asiaa.

Vierailija
28/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ennen ostin sitä kampaamotukusta, äidillä oli kampaamo. Viimeksi ostin jostain tavaratalosta, oliskohan ollut Cittari.  Sitä lisäainetta saa apteekista, se on vetyperoksiinia. Se pieni tuubi kestää pitkään kun minä laitan aina vain silmäripsiin.  Siskon kanssa käytettiin myös nestemäistä tukkalakkaa, joka sitten kaadettiin sellaiseen sumutinpulloon. Ja oli hyvää ja halpaa.  Samoin dödöt ostetiin apteekista,  sekin oli nesteenä, nimeä en muista. Ehkä joku vanhempi ihminen muistaa.

Vierailija
29/30 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä  myydään kaupoissa vielä. Olen työkaverilleni laittanut ripsiin, hän oli lähdössä lomamatkalle.  Minä olen näppärämpi käsistäni. Ei olla kosmetolgialalla. Joskus töissä meikataan toisiamme, ja yksi hyvä tukanleikkuussa.

Vierailija
30/30 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi