Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni ja mieheni flirttailevat keskenänsä

Vierailija
08.11.2014 |

Puhuvat kaksimielisiä juttuja, heittävät huumoria toisistaan, naureskelevat, tuntuu, että minä jään jotenkin ulkopuoliseksi... He vaihtavat erikoisia katseita (nikkaavat silmää, kohottavat kulmia) ym. Mitä mun pitäisi tehdä!? Sanoin miehelleni etten oikein ymmärrä sitä ja hän vain nauroi, että miksi ihmeessä ja mikä mua vaivaa, oonko mustis... Kyllä olen vähän. Ystäväni on kyllä vähän jätkämäinen ja osaa heittäytyä miesten juttuihin mukaan vähän eri tavalla, kuin minä... En ole mikään tiukkis, mutta en nyt ala kaveripoikieni kanssa puhumaan alapääni kireydestä tai muusta tällaisesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mun mies ei ikinä alkaisi puhumaan mun kavereiden kanssa tuollaisia. Enkä minä hänen. Minusta kumppania pitää kunnioittaa ja tuollainen käytös on kaukana siitä.

Vierailija
2/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun silmäs välttää ja on alkoholia, niin he panevat. kuulostais siltä noin lämpivät välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oikea ystävä flirttaile miehesi kanssa. Kaikenlaisia ns. ystäviä. Miehesi käytös sinua kohtaan on rumaa.

Vierailija
4/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli joskus tollasta. Sittemmin olen kyllä eronnut miehestä ja näistä kavereista.

Tällaiset tapaukset eivät asiaan liittyneet. ehkä sekin kertoo jo jotain :D

Vierailija
5/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kertoo, ei naista arvostava mies kohtele noin kumppania. Sano miehelle suoraan, että menee sen ystävän kanssa, kun käy noin kuumana, sinä et tuollaista katsele. 

Vierailija
6/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:49"]

Eikä oikea ystävä flirttaile miehesi kanssa. Kaikenlaisia ns. ystäviä. Miehesi käytös sinua kohtaan on rumaa.

[/quote]

Minusta myös ystävän käytös on rumaa. Ihan kuin pitäisivät pilkkanaan...

Mun ja miehen ystävät ovat iloisessa sekamelskassa hyviä frendejä keskenään. Tuollainen käytös olisi outoa, eli epäilen ystävyyden ja parisuhteen vahvuutta.

Vierailija
7/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä epäilisin itsekein, ja sanoisin, että mene kun noin kiinnostaa. 

Vierailija
8/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 16:55"]

Totta kai kertoo, ei naista arvostava mies kohtele noin kumppania. Sano miehelle suoraan, että menee sen ystävän kanssa, kun käy noin kuumana, sinä et tuollaista katsele. 

[/quote]

Mikä ihme ihmisillä on flirttiä vastaan? Minä flirttailen paljon ja mies flirttailee paljon. Kumpikaan ei ole pettäjätyyppiä. Ei flirttailu edes tarkoita, että käy kuumana siihen henkilöön, vaan että hänen kanssaan on mukavaa ja helppoa olla. 

Arvostan miestäni hyvin paljon, hän on oikea unelma ja meillä on aivan mahtava avioliitto! Mies kokee samoin. 

Vierailija
9/9 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa, että ap:n kanssa ei ole mukavaa ja helppoa. Onko nuo kaksimielisyydet tai alapään tiukkuudesta keskustelut ihan hyväksyttävää. Useimmista ei ole, eikä OIKEA ystävä flirttaile miehen kanssa. NÄIN ON.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi