Nämä keittiövälineet revitään nyt käsistä - löytyvätkö ne sinunkin kaapistasi?
Kauhat, erityisesti pasta- ja reikäkauhat, ovat nyt erittäin suosittuja. Jopa kaupat ovat alkaneet ihmettellä ihmisten kauhabuumia:
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/loytyyko-sinultakin-tama-kei…
Kommentit (27)
Nykyiset muovikauhat on tosiaan syvältä. Ihan uudetkin katkeilee hetkessä, ne orthexin perusmalliset, joita myydään joka paikassa. Siitä varmasti johtuu. En enää osta niitä ja varmaan sinne firmaan pitäisi valittaa. Paremmin kestää ne minkä varressa on sellainen uloke, orthexin nekin. Muunlaisia en ole edes löytänyt tai sitten ovat niin isoja kolsoja, etten halua.
Kauha olis mullakin hakusessa, mutta kun lähiprismassa on vaan noita samoja pssskoja muovikauhoja.
Päätin jo etten semmosta ainakaan enää osta, niin täytyy vaan oottaa jos joskus jossain toisessa kaupassa tulisi vastaan parempaa, kun en nyt mitään kauhaa ainakaan ala erikseen etänäkään tilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Airfryer? Se on suomeksi kuivakeitin!
Just katsoin aamulla noita keittimiä, ja suomeksi niitä myydään nimellä kiertoilmakeitin. Minun mielestäni se on varsin kuvaava nimitys, toisin kuin kuivakeitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Airfryer? Se on suomeksi kuivakeitin!
Just katsoin aamulla noita keittimiä, ja suomeksi niitä myydään nimellä kiertoilmakeitin. Minun mielestäni se on varsin kuvaava nimitys, toisin kuin kuivakeitin.
Giganttissa nimellä kiertoilmakypesennin, Tokmannilla Ilmafriteerauskeitin ja Power myy Airfryeria kuivakeittimenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä luki, että erityisesti pasta- ja reikäkauhoja myytäisi? Minä luin, että nimenomaan tavallisia kauhoja myydään paljon.
"Rauna Junnila kertoo, että pelkästään vuonna 2020 Prismoista ostettiin yli 200 000 kauhaa.
– Tämä määrä on lähes uskomaton, sillä lukuun ei lasketa mitään erityiskauhoja, kuten vaikka reikäkauhaa tai spagettikauhaa. Kyse on nimenomaan tavallisista keittiökauhoista, Junnila toteaa"
Itse olen ostanut kauhoja, kun vanhoista on varsi katkennut. Enää en osta mitään halpoja sekundakauhoja. Jos on muovinen kauha, pitää sen varressa olla metallinen tuki, muuten se ei minun hämmennyksiäni kestä.
Viitsitä linkata tuollaisen kestävämpivartisen kauhan. En ole täällä päin niitä löytänyt.
Tuolta olen löytänyt kestäviä keittiövälineitä. Hinnat eivät tietenkään ole samaa tasoa kuin Prismassa, mutta eihän tässä nyt siitä ollutkaan kyse, vaan laadusta/kestävyydestä.
Mä käytän pastakauhaa selän raapimiseen :D. Pitäisi kyllä ostaa keittöön myös sellainen.
Se on kiertoilmakypsennin tai ilmafriteerauskeitin.