Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä vaatekappaleen haluaisit tulevan muotiin?

Vierailija
01.12.2014 |

Ja minkä taas haluaisit katoavan?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:51"]Miksi haluaisin jonkun asian tulevan muotiin, en ymmärrä kysymystä. Tarkoitatko ap, että ihmiset eivät kehtaa käyttää vaatteita, joista pitävät, mutta jotka eivät ole muodissa?

[/quote]

Vaikka siksi ettei niitä järkkyjä vaatteita tarvitsisi katsella katukuvassa. Oletko kuullut että valtaosa etenkin nuorista pukeutuu muodin mukaan? Esim. kauppakeskuksissa näkee eniten juuri niitä muodin mukaan pukeutuvia.

Vierailija
22/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että kalpeus olisi taas muodissa, niin ei tarvitsisi löträtä noiden itseruskettavien kanssa ja ostaa solariumkausikorttia. Sitten haluaisin peruukkimuodin, koska ei tarvitsisi väsätä hiirenhäntää hirveällä vaivalla kuntoon, vaan voisi piilottaa sen muhkean peruukin alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:51"]Mä haluaisin että näiden suorien kuteiden sijaan tulisi kauppaan edes joitain vaatteita, joissa on naisellinen leikkaus ja tilaa muodoille!

Mahtuisi rinnat, peppu ja lantio, mutta vaate ei olisi huikean pitkä selän kohdalta eikä liian löysä vyötäröltä ja selästä, eikä olisi superleveä harteista.

Ja ihan arkivaatteita, ei mitään Kim K. juhlamekkoa, joka on uurrettu napaan asti. Ja takkeja!!!

Kiitos, Muodin Hengetär, jos toteutat toiveeni.

[/quote]

Minä kaipaan vaatteita jotka on tehty tiimalasivartalolle. Niitä ei, etenkään farkkuja, meinaa mistään löytyä

Vierailija
24/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivi.

Niitä on komerossa 90-luvulta, ja tosi näteillä kuoseilla (ajattomilla, ei 90-lukulaisilla).

Vierailija
25/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:48"]

Kalukukkarot, miesten korkokengät ja miesten valkoiset sukkahousun näköiset housut. Isot peruukit ja taskukellot ja viitat.

[/quote]

Jihuu!

Vierailija
26/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän viitan, jossa on huppu. Toppatakit voisivat kadota.

Vierailija
27/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha. Legginsit taisivat tulla jäädäkseen, mutta hirveät ne silti ovat muuten kuin kalsareina. 

Vierailija
28/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukku. Oli tosi kätevä

Vierailija
29/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvä, jos suoralahkeiset farkut tulisivat muotiin. Sitten saisin ostettua uudet sellaiset jostain. Pillifarkut eivät ole kaikkia varten.

Vierailija
30/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:51"]Vyölaukku. Oli tosi kätevä
[/quote]

Vyölaukku oli viime kesänä muotia, kuten muukin ysärimuoti.

Vierailija
31/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:51"]Vyölaukku. Oli tosi kätevä
[/quote

Kyllä!]

Vierailija
32/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi viitta on mulla myös ollut monesti mielessä, vois olla aika siistiä jos ihmiset käyttäis edelleen sellaisia.

Vierailija
33/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuhame, peitti kätevästi ison takamuksen. Oli muotia joskus 15 vuotta sitten eli luulisi tulevan pian uudelleen. En siis tarkoita sitä pitkää housuhametta, vaan sitä, kun normaaleihin housuihin oli ommeltu mihihame.

Vierailija
34/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:12"]

Missä te oikein sitä muhvia käyttäisitte? :D Eihän sellaisen kanssa voi tehdä mitään? 

[/quote]

Käyskennellessämme kaupungilla sivuillemme nyökäten.

Vierailija
35/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platform kengät, napapaidat, eläinkuosit, baby doll mekot. Kattelen tässä spice girls musiikkivideoita vuodelta 90-jotain. Hienoja on! Nyt näyttää muodikkaimalta tuo Mel C verkkareitensa kanssa, kun on verkkarit. Ja fitness on in.. Girl Power! :D

Vierailija
36/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tällä hetkellä lähes kaikki ole muotia? 

Itse toivoisin, että kaupoissa myytäisiin tyköistuvampia villakangastakkeja. Jouduin ostamaan lievästi laatikkomallisen, kun muuta ei minun budjetillani löytynyt.

Vierailija
37/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset vanhanaikaiset vaatteet joissa oli tyyliä. Pitkät hameet tiukalla vyötäröllä, pitkät takit, muhvit. Miehille sellaset löysemmät suorathousut ja -kauluspaidat. 

Katoavan toivoisin nää "roikku pöksyt" eli farkut joita roikotetaan polvitaipeissa, niin ja shortsit. Noi siksi kun näyttävät niin rumilta lähes kaikilla.

Vierailija
38/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhvit!

Vierailija
39/78 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minäkään en kyllä ymmärrä, miksi näiden asioiden pitäisi tulla muotiin, ettekö voi käyttää mielestänne mukavia ja kivoja vaatteita jos ne ei ole muotia? Minä käytän paljon vaatteita jotka eivät todellakaan ole muodissa. Eihän niitä mistään hennesiltä saa, mutta ostan paljon kirppareilta ja tuunailen itse jne.

Mun lähes päivittäisiä vakioasusteita on mm. tässäkin ketjussa mainitut ponchot, vyölaukut/taskuvyöt, pitkät rimpsu- ja röyhelö- ja pitsihameet, leveälahkeiset housut, haaremihousut. Tyylini on aika boheemi "gypsy look", sellainen cityhippi. Herättäähän se joskus huomiota ja katseita, mutta mitä siitä? Pukeudun niinkuin itse tykkään, en niinkuin kuvittelen muiden tykkäävän. Jos joku muu ei tykkää, niin se on varmaan enemmän hänen kuin minun ongelmani.

Ja mielestäni on mukavaa ettei kaikki näytä samalta kuin minä, en edes toivoisi että tällainen tyyli tulisi muotiin :D.

Vierailija
40/78 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:12"]

Missä te oikein sitä muhvia käyttäisitte? :D Eihän sellaisen kanssa voi tehdä mitään? 

[/quote]

Se on tosi kätevä talvella kun ei tarvi hanskoja. Siksi aikaa kun menee vaikka kauppaan tavaroita "hypistelemään" sen voi jättää joko kaulaan roikkumaan (eli voi käyttää sellasta "hihnaa" ) tai pujottaa toiseen käsivarteen. Ei katoa niin helposti kuin hanskat. On kaunis ja tos lämmin. IHANA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan