Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinkiläinen, miksi sinä et ole rokotettu?

Vierailija
07.10.2021 |

Maassa 700 000 rokottamatonta joista suurin osa eli 455 000 HUSin alueella. Siellä on siis suurin osa rokottamattomista, mutta vähemmistö suomalaisista.

Kuulemma maksaa miljardin ylimääräistä hoitaa rokottamattomia potilaita.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bäää bäää bäää miksi et ota myrkkypiikkiä bää bää bää se on turvalinen bäää bäää bää

se antaa paremman suojan kun luonto bää bää bää se ei oo koepiikki bää bää bää

mrna ei oo geeniterapiaa bää bää bää rokotte sitä ja hätä bää bää bää

sun keho hallituksen valinta bää bää bää

jos hallituks käskee tappa naapuri sit sun pitää tappaa naapuris tai oma lapsesi koska hallituks sanoo nii

noi mielisairaita lampaat on

Mä voisin varovaisesti arvioiden väittää, että sinulla ei ole kyllä mentaliteetti kunnossa.

T. Rokottamaton

sanoo rokottetu lol

Vierailija
42/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun riskiryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle.

T. espoolainen

sulle ei kuulu sitten sairaalahoitokaan? pysy Espoossa

Vierailija
44/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole halunnut osallistua maailmanlaajuiseen propagandakoneistoon, enkä syrjintää, rasismia, maalittamista ja vapaudenriistoa edistävään toimintaan. Koska tiedottaminen on niin epäloogista, eikä mihinkään tietolähteeseen voi luottaa, luotan vain siihen mitä näen. Koronaa en ole nähnyt, vaikka työskentelen hoitoalalla. Lähdettä ei ole paitsi oma mielipiteeni.

Idiootti, kieltäydy sitten myös sairaalahoidosta ja sitä ennen kenkää hoitoalalta

Vierailija
45/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kantasuomalainen Asun Helsingin alue: lähiössä! 2 x rokotettuna ja ohjeistuksia noudattaen. Tuliko hyvä mieli tiedosta otsikon aloitelijalle? Oletko itse rokotettu ja noudattanut ohjeistus. Yksityis henkilön asiat sinulle ei muuten kuulu,ihan vaan tiedoksi!Mistä tuppukylästä kirjoitat,paljonko on kyläsi pääluku,tai kaupunkisi? Tiedätkö paljon ihmisiä asuu Helsinki-pää kaupunki setu?Tuskin tiedät? Jos tartunat suhteutetaan pää lukuun.Luulen vertailussa Helsinki on minimalinen tartunnan paikka?

Sinäkö olla ulkomailta?

Vierailija
46/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noin kilometrin päässä rokotuspisteestä, jonne pääsee ilman ajanvarausta. En kuitenkaan pysty liikkumaan, mutta en ole niin huonokuntoinen, että saisin mistään kuljetusta rokotuspaikalle. Taksilla ajamiseen minulla ei ole varaa, eikä kavereitakaan ole kyyditsemään.

Oletko tarkistanut Kelasta, olisitko oikeutettu saamaan korvauksen taksimatkasta rokotuspaikalle?

Vierailija
47/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun riskiryhmään.

Mikä on riskiryhmä, ettei voi ottaa rokotetta?

Vierailija
48/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut jo koronan.

Vierailija
49/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee kyllä helposti huono maine stadilaisille kun se tieteellinen kantahan tähän on, että rokote pitää ottaa koska muuten ei tauti laannu.

Vierailija
50/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kaupungin johto, onko otettu puheeksi että miksi juuri siellä? Mainehaitta ihan että jossain otetaan niitä niin huonosti ja tietenkin terveyshaitta.