Helsinkiläinen, miksi sinä et ole rokotettu?
Maassa 700 000 rokottamatonta joista suurin osa eli 455 000 HUSin alueella. Siellä on siis suurin osa rokottamattomista, mutta vähemmistö suomalaisista.
Kuulemma maksaa miljardin ylimääräistä hoitaa rokottamattomia potilaita.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle.
T. espoolainen
sulle ei kuulu sitten sairaalahoitokaan? pysy Espoossa
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole halunnut osallistua maailmanlaajuiseen propagandakoneistoon, enkä syrjintää, rasismia, maalittamista ja vapaudenriistoa edistävään toimintaan. Koska tiedottaminen on niin epäloogista, eikä mihinkään tietolähteeseen voi luottaa, luotan vain siihen mitä näen. Koronaa en ole nähnyt, vaikka työskentelen hoitoalalla. Lähdettä ei ole paitsi oma mielipiteeni.
Idiootti, kieltäydy sitten myös sairaalahoidosta ja sitä ennen kenkää hoitoalalta
Vierailija kirjoitti:
Olen kantasuomalainen Asun Helsingin alue: lähiössä! 2 x rokotettuna ja ohjeistuksia noudattaen. Tuliko hyvä mieli tiedosta otsikon aloitelijalle? Oletko itse rokotettu ja noudattanut ohjeistus. Yksityis henkilön asiat sinulle ei muuten kuulu,ihan vaan tiedoksi!Mistä tuppukylästä kirjoitat,paljonko on kyläsi pääluku,tai kaupunkisi? Tiedätkö paljon ihmisiä asuu Helsinki-pää kaupunki setu?Tuskin tiedät? Jos tartunat suhteutetaan pää lukuun.Luulen vertailussa Helsinki on minimalinen tartunnan paikka?
Sinäkö olla ulkomailta?
Vierailija kirjoitti:
Olen noin kilometrin päässä rokotuspisteestä, jonne pääsee ilman ajanvarausta. En kuitenkaan pysty liikkumaan, mutta en ole niin huonokuntoinen, että saisin mistään kuljetusta rokotuspaikalle. Taksilla ajamiseen minulla ei ole varaa, eikä kavereitakaan ole kyyditsemään.
Oletko tarkistanut Kelasta, olisitko oikeutettu saamaan korvauksen taksimatkasta rokotuspaikalle?
Vierailija kirjoitti:
Kuulun riskiryhmään.
Mikä on riskiryhmä, ettei voi ottaa rokotetta?
Nyt tulee kyllä helposti huono maine stadilaisille kun se tieteellinen kantahan tähän on, että rokote pitää ottaa koska muuten ei tauti laannu.
Entäs kaupungin johto, onko otettu puheeksi että miksi juuri siellä? Mainehaitta ihan että jossain otetaan niitä niin huonosti ja tietenkin terveyshaitta.
sanoo rokottetu lol