Mä en ymmärrä. Eikö olekin ristiriitaista?
Eräs tuttuni aina on selittämässä mitä saa syödä ja mitä ei. Mikä ruoka-aine tmv. aiheuttaa syötää tai jotain muita sairauksia. Ja sitten hän kertoo että näitä ja näitä vitamiineja täytyy syödä ettei tule näitä ja näitä sairauksia. Ja että pitäisi hoitaa terveyttä yms yms....
MUTTA; tämä samainen ihminen polttaa tupakkaa tavallista enemmän....
Joten mun mielestä hänen sanomisensa ja tekemisensä ovat ristiriidassa!
Mitä mieltä muut?
Kommentit (5)
Ainakin mulle tupakka on aiheuttanut vaikeamman ja pysyvämmän riippuvuuden kuin esim. pulla.
Haluaisin että tupakka luokiteltaisiin virallisesti huumeeksi. Jos sitä ei saisi ostaa oikeasta kaupasta tai kioskista, niin diilereiltä en sitä sentään hakisi vaan pääsisin siitä eroon.
Vierailija:
Ainakin mulle tupakka on aiheuttanut vaikeamman ja pysyvämmän riippuvuuden kuin esim. pulla.Haluaisin että tupakka luokiteltaisiin virallisesti huumeeksi. Jos sitä ei saisi ostaa oikeasta kaupasta tai kioskista, niin diilereiltä en sitä sentään hakisi vaan pääsisin siitä eroon.
Syytä tehdäkin, kun viinaa ja tupakkaa kuluu siihen tahtiin.
Tästä päästään äkkiä päätelmiin että ei kannata syödä terveellisesti jos ei urheile tai ei kannata laihduttaa jos ei käytä pyöräilykypärää.
Terveellisestä syömisestä on hyötyä vaikka polttaisi pari askia päivässä.
no jospa se tuttavasi tietää paljon asioista.. Lukenut tai ollut kiinnostunut, mutta ei jaksa itse kuitenkaan elää niin kuin " pitäisi"
-yks teoria-