Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä odotin: Kuustonen ja TYTTÖystävä

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aletaan nyt nipottamaan kunnolla, niin eihän tyttöystäväksi voisi tituleerata ketään yli kaksikymppistä. Hehän ovat jo selkeästi naisia eli siis naisystäviä, tuolla logiikalla vain teini-ikäiset pojat voivat sanoa seurustelukumppaneitaan tyttöystäviksi. Kai tuossa nyt on vaan tuollaista leikillisyyttä kutsua tyttöystäväksi kun ollaan aikuisia.

Ja kyllä minuakin on joskus huvittanut kun kolmekymppiset naiset puhuvat poikaystävistä ja tosissaankin vielä.

Vierailija
22/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tuossa on nyt ongelmana? Aikuisella miehellä on mitä, aikuinen nainen? Siis edes vitsinä ei voi kutsua tyttöystäväksi? Kyllä minun mies välillä kutsuu mua tyttöystäväksi, helluksi jne..vaikka ollaan oltu naimisissa reilut 15 vuotta. Onpa kyllä aivan hirveää, mikähän sitä riivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap rakastunut Mikko Kuustoseen vai mikä mättää?

Vierailija
24/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat kaikki ne kommentoijat, jotka ovat saaneet hepulin, kun täällä on kutsuttu vähän yli kaksikymppisiä tyttö- ja poikaystäviksi. Taidanpa ottaa tämän ketjun talteen ja linkata seuraavan kerran, kun moista hermostumista esiintyy.

Vierailija
25/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on leikkimielisyyttä, miksi pitää olla noin hirveän tosikko? Jos tarkkoja ollaan, vain alle 18-vuotiaat ovat tyttöjä ja niitä tyttöystäviä.

Relax nyt.

Ja hyvä Mikko, onnea suhteeseen.

Vierailija
26/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää varmaan Kuustos-pappa saada itsensä kuulostamaan nuoremmalta. Ihan inhimillistä.

Mutta hullua että miehille, minkä ikäisille tahansa, on luontevaa puhua tyttöystävistä. Jos yli 30-kymppinen nainen puhuu poikaystävästä, kyllä kulmat kohoaa. Puuma-nimen saa heti ja kyseenalaisen maineen.

Vierailija
27/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:21"]

Aikuisella miehellä.

http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/kuva-mikko-kuustonen-kaunottaren-seurassa-han-on-tyttoystavani/4569534

Mikä näitä miehiä riivaa?

[/quote]Kuustonen on jeesuksesta seuraava, kumartakaa häntä, amen.

Vierailija
28/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:59"]

Kuustosen vaimo oli kyllä mielestäni kauniimpi ja tyylikkäämpi kuin nyt tämä uusi nainen. Tässä tapauksessa ei kyllä todellakaan mies vaihtanut kauniimpaan, mutta makunsa kullakin ja ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa tietenkään.

[/quote]

"Mies vaihtanut kauniimpaan" Voi V#y**u, mitä shittiä!

Vierailija
29/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuustosen pildefriendi.

Koko Kuustosen perhe on ällöjä linssiluteita vailla todellisia lahjoja.

Vierailija
30/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:47"]

Niin? Mikko Kuustonen on aikuinen mies, joka seurustelee vuonna 1968 syntyneen naisen kanssa. Tuo Hanna Brotherus on tosiaan 46-vuotias, joten ei tässä nyt mitään ongelmaa pitäisi olla?

Vai eikö eronnut aikuinen mies ylipäänsä saisi aloittaa uutta parisuhdetta, vaikka oma ero on selvä ja ne edellisestä aviliitosta syntyneet lapsetkin ovat olleet aikuisia jo pitkään?

[/quote]Olenviitisen vuotta nuorempi kuin Hanna Brotherus enkä olisi mielissäni vaan nolo jos minua tituleerattaisiin jonkun TYTTÖystäväksi. Naisystävä kuulostaa paljon vakuuttavammaltakin. Tai ehkä he "seukkaavat" :D

Luulen et M.K. on voimut hyvinkin käyttää tyttöystävä-termiä ja kertonee lähinnä Kuustosen ikääntymiskriisistä..

Vierailija
31/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä uutisia Kuustosista tulee ja varsinkin Qstosesta itsestään, ärsyttää kaikki. Liikaa esillä.

Aitous joka hurmasi joskus 1980-90-luvuilla on karissut tekohauskuuden ja väkisin supliikkina olon tultua tilalle :(

Vierailija
32/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:06"]

Kuustosen pildefriendi.

[/quote]

Yllättäen taas tätä. Tässähän ei ole ollutkaan kuin muutaman aloitus aiheesta viime päivinä.

Vierailija
33/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:06"]

Kuustosen pildefriendi.

[/quote]

Unohdit mainita Iinan ja Minkan tissit. sano nyt vaan, niitä sä kuitenkin taas ajattelet.

Vierailija
34/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:21"]Aikuisella miehellä. http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/kuva-mikko-kuustonen-kaunottaren-seurassa-han-on-tyttoystavani/4569534 Mikä näitä miehiä riivaa? [/quote] Kateusko ketjun aloittajaa vaivaa..? Kyllä nainen voi näyttää vanhempanakin hyvältä, jos pitää itsestään huolta. Jos ei siihen itse pysty, niin turha syyllistää muita asiasta.

[/quote]

Ja kyllä taas av-mamma ihan ylittää itsensä argumentaatiokyvyillään :D 

P.s. olen kanssasi samaa mieltä, mutta voi sen asiallisestikin sanoa.

Vierailija
35/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hampaat tolla miehellä ihan kuin olis maitohampaat vielä onko mahdollista

Vierailija
36/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mieluummin tyttö- kuin naisystävä, naisystävä kuulostaa omissa korvissa jotenkin jakkupukuisen viralliselta :D Olen 39.

Vierailija
37/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ihan varma otsikon perusteella, että Iina! Käsi ylös se, joka oikeasti uskoo hänen olevan hetero. Yep, didn't think so.. :)

Vierailija
38/38 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi puhua tyttö-ja poikaystävästä iästä riippumatta. On tietty, ei niin ryppyotsainen ihmisjoukko, jolla ei ole tarvetta määritellä asioita aikuisilla sanoilla. Suloisinta oli mielestäni, kun Edu Kettunen mainitsi eräässä lehtihaastattelussa, että täytettyään 50 hän ei enää pelkää aikuisia.

Aikuisesta mies-/naisystävästä tulee tosiaankin mieleen jakkupuvut tai pukumiehet. Ja sellaisia kammoan todennäköisesti elämäni loppuun. Asiaa ei vain sovi kailottaa kovin laajasti, esimerkiksi fysioterapeutit tietävät täsmällisesti, millainen ihminen on. Niiden penkeillä maatessaan kannattaa pitää kieli keskellä suuta...