Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä odotin: Kuustonen ja TYTTÖystävä

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, tuo nainenhan on 46. Mikä tässä oli se ongelma?

Vierailija
2/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yllätysmomentti oli tosiaan tuon tyttöystävän ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo tumma kaunotar nyt ihan tyttönen enää ole..ihan sopivan näköinen pari! Naisystävä-sanasta tulee mieleen jotain paljon vanhempaa..tyttöystävä on ihan ok termi

Vierailija
4/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:24"]

No ei tuo tumma kaunotar nyt ihan tyttönen enää ole..ihan sopivan näköinen pari! Naisystävä-sanasta tulee mieleen jotain paljon vanhempaa..tyttöystävä on ihan ok termi

[/quote]

Jaa kuinka paljon vanhempi, jos tämäkin on 46 v?

Vierailija
5/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet tisut muijalla. Voi olla kuuma kinkku.

Vierailija
6/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. Ja kyllä tässä iässä haluaisin olla naisystävä, en oikein koe olevani enää "tyttö". Toimittajalla käynyt virhe.

Vierailija
7/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:21"]Aikuisella miehellä.

http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/kuva-mikko-kuustonen-kaunottaren-seurassa-han-on-tyttoystavani/4569534

Mikä näitä miehiä riivaa?
[/quote]

Kateusko ketjun aloittajaa vaivaa..? Kyllä nainen voi näyttää vanhempanakin hyvältä, jos pitää itsestään huolta. Jos ei siihen itse pysty, niin turha syyllistää muita asiasta.

Vierailija
8/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vammainen otsikointi tuolta toimittajalta.

Noin wanha nainen on jo NAISystävä, ei mikään tyttis.

Vierailija
9/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se toimittajan vika ole, jos Kuustonen on itse sanonut naisen olevan "tyttöystävä"..
Vitoselle: juu, kyllä 46 v. menee jo hyvin naisystävästä..katsoin että nainen olisi ollut hieman nuorempi, alle neljänkympin..

Vierailija
10/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ottaako joku tosissaan ap:n aloituksen? Itsekin naureskelin tuolle tyttöystäväotsikoinnille.

terv. 40-vuotias nainen, jonka tyttöajoista on yli 20 v.

Vierailija
11/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miesystäväni kutsuu minua tyttöystäväksi. Olen 46 v.....

En kyllä itseäni miellä "nais"ystäväksikään.... Siitä tulee mieleen täti, enkä ole tätimäinen.

Vierailija
12/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mikko Kuustonen on aikuinen mies, joka seurustelee vuonna 1968 syntyneen naisen kanssa. Tuo Hanna Brotherus on tosiaan 46-vuotias, joten ei tässä nyt mitään ongelmaa pitäisi olla?

Vai eikö eronnut aikuinen mies ylipäänsä saisi aloittaa uutta parisuhdetta, vaikka oma ero on selvä ja ne edellisestä aviliitosta syntyneet lapsetkin ovat olleet aikuisia jo pitkään?

Vierailija
13/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, ajattelin että kyse olisi Iinasta :D lievä girlcrush häneen, olispahan nostanut vähän näitä omia tsäänssejä!

Vierailija
14/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brotherus on ihan aikuinen nainen, jolla on teini-ikäisiä lapsia. Ei mikään tyttönen siis. Jos Kuustosta huvittaa esitellä hänet tyttöystävänä, mikä on ongelma?

Vierailija
15/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuustosen vaimo oli kyllä mielestäni kauniimpi ja tyylikkäämpi kuin nyt tämä uusi nainen. Tässä tapauksessa ei kyllä todellakaan mies vaihtanut kauniimpaan, mutta makunsa kullakin ja ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa tietenkään.

Vierailija
16/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:59"]

Kuustosen vaimo oli kyllä mielestäni kauniimpi ja tyylikkäämpi kuin nyt tämä uusi nainen. Tässä tapauksessa ei kyllä todellakaan mies vaihtanut kauniimpaan, mutta makunsa kullakin ja ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa tietenkään.

[/quote]

Ehkä nyt kuitenkin henkinen sisältö on ihmisessä tärkeämpää kuin ulkonäkö, joka vain rapistuu aina iän myötä.

Vierailija
17/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:59"]

[/quote]

Kuustoset hakivat eroa yhdessä, joten on aika paha mennä antamaan mielipiteitä siitä, että kuka vaihtoi ja keneen, kun ei taustoja yhtään tiedä. 

Vierailija
18/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin aluks et oli puhe Iina Kuustosesta. Aattelin et onks se tullut kaapista ulos hyväksytyn avioliittolain kunniaksi.

Vierailija
19/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:14"]

Mä luulin aluks et oli puhe Iina Kuustosesta. Aattelin et onks se tullut kaapista ulos hyväksytyn avioliittolain kunniaksi.

[/quote]

Kyllähän tuo Sebastian Rejman on kiusallisen naismainen...

Vierailija
20/38 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin mieheni, ikää lähemmäs 40, referoinut jotain kaverinsa kertomaa juttua TYTTÖystävästään. Alkaa savu nousta korvista, en oikeasti käsitä mitä liikkuu keski-ikäisten ihmisten päässä jos puhuvat tyttö- ja poikaystävistä. No, ei ainakaan samat asiat kuin minulla, päälle kolmevitosella NAISELLA.