Tätä odotin: Kuustonen ja TYTTÖystävä
Aikuisella miehellä.
Mikä näitä miehiä riivaa?
Kommentit (38)
Juu yllätysmomentti oli tosiaan tuon tyttöystävän ikä.
No ei tuo tumma kaunotar nyt ihan tyttönen enää ole..ihan sopivan näköinen pari! Naisystävä-sanasta tulee mieleen jotain paljon vanhempaa..tyttöystävä on ihan ok termi
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:24"]
No ei tuo tumma kaunotar nyt ihan tyttönen enää ole..ihan sopivan näköinen pari! Naisystävä-sanasta tulee mieleen jotain paljon vanhempaa..tyttöystävä on ihan ok termi
[/quote]
Jaa kuinka paljon vanhempi, jos tämäkin on 46 v?
Aika pienet tisut muijalla. Voi olla kuuma kinkku.
Olen 45v. Ja kyllä tässä iässä haluaisin olla naisystävä, en oikein koe olevani enää "tyttö". Toimittajalla käynyt virhe.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:21"]Aikuisella miehellä.
Mikä näitä miehiä riivaa?
[/quote]
Kateusko ketjun aloittajaa vaivaa..? Kyllä nainen voi näyttää vanhempanakin hyvältä, jos pitää itsestään huolta. Jos ei siihen itse pysty, niin turha syyllistää muita asiasta.
Onpa vammainen otsikointi tuolta toimittajalta.
Noin wanha nainen on jo NAISystävä, ei mikään tyttis.
Ei kai se toimittajan vika ole, jos Kuustonen on itse sanonut naisen olevan "tyttöystävä"..
Vitoselle: juu, kyllä 46 v. menee jo hyvin naisystävästä..katsoin että nainen olisi ollut hieman nuorempi, alle neljänkympin..
Heh, ottaako joku tosissaan ap:n aloituksen? Itsekin naureskelin tuolle tyttöystäväotsikoinnille.
terv. 40-vuotias nainen, jonka tyttöajoista on yli 20 v.
Minunkin miesystäväni kutsuu minua tyttöystäväksi. Olen 46 v.....
En kyllä itseäni miellä "nais"ystäväksikään.... Siitä tulee mieleen täti, enkä ole tätimäinen.
Niin? Mikko Kuustonen on aikuinen mies, joka seurustelee vuonna 1968 syntyneen naisen kanssa. Tuo Hanna Brotherus on tosiaan 46-vuotias, joten ei tässä nyt mitään ongelmaa pitäisi olla?
Vai eikö eronnut aikuinen mies ylipäänsä saisi aloittaa uutta parisuhdetta, vaikka oma ero on selvä ja ne edellisestä aviliitosta syntyneet lapsetkin ovat olleet aikuisia jo pitkään?
Hö, ajattelin että kyse olisi Iinasta :D lievä girlcrush häneen, olispahan nostanut vähän näitä omia tsäänssejä!
Brotherus on ihan aikuinen nainen, jolla on teini-ikäisiä lapsia. Ei mikään tyttönen siis. Jos Kuustosta huvittaa esitellä hänet tyttöystävänä, mikä on ongelma?
Kuustosen vaimo oli kyllä mielestäni kauniimpi ja tyylikkäämpi kuin nyt tämä uusi nainen. Tässä tapauksessa ei kyllä todellakaan mies vaihtanut kauniimpaan, mutta makunsa kullakin ja ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa tietenkään.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:59"]
Kuustosen vaimo oli kyllä mielestäni kauniimpi ja tyylikkäämpi kuin nyt tämä uusi nainen. Tässä tapauksessa ei kyllä todellakaan mies vaihtanut kauniimpaan, mutta makunsa kullakin ja ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa tietenkään.
[/quote]
Ehkä nyt kuitenkin henkinen sisältö on ihmisessä tärkeämpää kuin ulkonäkö, joka vain rapistuu aina iän myötä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:59"]
[/quote]
Kuustoset hakivat eroa yhdessä, joten on aika paha mennä antamaan mielipiteitä siitä, että kuka vaihtoi ja keneen, kun ei taustoja yhtään tiedä.
Mä luulin aluks et oli puhe Iina Kuustosesta. Aattelin et onks se tullut kaapista ulos hyväksytyn avioliittolain kunniaksi.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:14"]
Mä luulin aluks et oli puhe Iina Kuustosesta. Aattelin et onks se tullut kaapista ulos hyväksytyn avioliittolain kunniaksi.
[/quote]
Kyllähän tuo Sebastian Rejman on kiusallisen naismainen...
On minunkin mieheni, ikää lähemmäs 40, referoinut jotain kaverinsa kertomaa juttua TYTTÖystävästään. Alkaa savu nousta korvista, en oikeasti käsitä mitä liikkuu keski-ikäisten ihmisten päässä jos puhuvat tyttö- ja poikaystävistä. No, ei ainakaan samat asiat kuin minulla, päälle kolmevitosella NAISELLA.
Häh, tuo nainenhan on 46. Mikä tässä oli se ongelma?