Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman valitsisit?

Vierailija
01.12.2014 |

Avioliiton, jossa on vahva kiintymyssuhde ja tulette hyvin toimeen keskenänne. Et kuitenkaan tunne kumppaniasi kohtaan romanttisia tunteita. Ollessanne kahden teillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä puhuttavaa, jos lapsia ja työtä ei oteta huomioon. Teillä olisi säännöllistä seksiä, mutta se olisi rutiininomaista.

Eläisit yksin. Olisit vapaa tekemään riippumattomia ratkaisuja ja sinulla ei olisi velvoitteita puolisoa kohtaan.

Eli valitsisitko toimivan liiton ilman romanttista rakkautta vai elämisen yksin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin jo kirkosta

Vierailija
2/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä kysymystä. Jos mulla ei olisi ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, niin ei mulla mitään kiintymyssuhdettakaan voisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivan liiton ilman romantiikaa ja ruutinomaisen seksin. Näin nelikymppisenä on jo lopettanut niiden Harlequin-romaanien lukemisen, eikä tule katsottua asioita niiden vaaleanpunaisten sydämenmuotoisten lasien läpi vaan on jo realistinen ilman pilvilinnojen rakenteluja. 

Vierailija
4/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:22"]

En oikein ymmärrä kysymystä. Jos mulla ei olisi ihmisen kanssa mitään puhuttavaa, niin ei mulla mitään kiintymyssuhdettakaan voisi olla.

[/quote]

Pitkässä liitossa muodostuu vahva kiintymyssuhde. Puolisot voivat siitä huolimatta kasvaa erilleen ja yhteisiä jutun aiheita ei ihmeemmin ole. ap

Vierailija
5/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muusta sitä sitten pitäisi puhua, politiikasta ja ukrainan tilanteestako. Ja mitä vikaa on rutiineissa ja mikä hiton romantiikka?! Kynttilä illallliset ja muut pakkokivat? Revenneet nivuset, kun yritetään vääntäytyä johonkin ihme asentoihin, että ei olisi ruuninomaista.

eli ja ikä oli?! :D

Vierailija
6/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:22"]

[/quote]

Pitkässä liitossa muodostuu vahva kiintymyssuhde. Puolisot voivat siitä huolimatta kasvaa erilleen ja yhteisiä jutun aiheita ei ihmeemmin ole. ap

[/quote]

Lapsi puheen aiheena ei ole mitenkään vähäteltävää tai työ, joka on iso osa meidän jokaisen arkea.

Vierailija
7/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hiton velvoitteet puolisoa kohtaan?! :D Kyllä naisilla on ollut jo pitkään irrallisuus miehestä myös avioliitossa. En minä kanssa nyt oikein ymmärrä mitä tällä haetaan takaa.

Onko joku sinkkuystäväsi kertonut sinulle kohtauksen jostain romattisesta elokuvasta ja se on herättänyt sinussa tyytymättömyyden liittoosi.

Meillä jokaisella on tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa ja siksi meillä on erilaisia ihmisiä elämässämme. Työ tuo tyydystystä yhteen elämän alueeseen, perhe yhteen, ystävät ja harrastukset yhteen. Emmekä vaadi yhtä ihmistä niitä kaikki tarpeita tyydyttämään. Se olisi jo vähän liikaa vaadittu. Ja eikö ole jo melko sallittua rakastajankin hankkiminen, jos ruutinomainen seksi ei tyydytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän