Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papa-testaukset, seulontakutsut

Vierailija
07.10.2021 |

Oletko saanut näin koronan aikaan seulontakutsusi papa-testaukseen? Jos et ja olet pyytänyt itse julkiselta päästä papa-testiin, niin oletko joutunut samalla kaikkiin sukupuolitautitesteihin? Itse en saanut keväällä kutsua, kun olisi pitänyt ja vänkäämällä sain ajan julkiselta (huslab) puolelta mutta samalla pääsin sukupuolitautitesteihin, vaikka synnytin alkukeväästä. Olin ehkä hieman yllättänyt lääkärin typeryydestä, ihan kuin mielessä oiskin raskaana/synnyttäneenä muhinoida kaikkien miesten kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävin vuosi sitten seulonta-papassa ihan kutsutusti.

Vierailija
2/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seulontakutsu on tullut keväällä, aika peruttiin. Uusi kutsu tuli nyt syksylle. Ei sp testejä, miksi ihmeessä ne otettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on toki voinut panna muita ja sitten sinua ilman kortsua.

Vierailija
4/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut papaseulontakutsua, olen odotellut, koska tulisi. Helsinki.

Vierailija
5/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on toki voinut panna muita ja sitten sinua ilman kortsua.

Ihan vinkkinä: Älä kommentoi silloin, kun et ymmärrä asiasta mitään.

Vierailija
6/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juuri tuli postissa kutsu testaukseen Helsingissä.

Vierailija
7/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain seulontakutsun ja kävin, sp testestejä ei tosin tarvittu kun en makaa ympäriinsä.

Vierailija
8/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tuli pahimpaan korona-aikaan viime vuonna ihan normaalisti. Aika oli syntymäkuukautenani, oliko sattumaa vai menevätkö niin.

Ei julkisen kuulu tarjota sulle muuta "varmuuden vuoksi" papaa kuin tuo joukkoseulonta. Sait jopa parempaa palvelua kuin tarvitsit, ja nyt kehtaat valittaa siitä?

Vierailija
9/9 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tuli pahimpaan korona-aikaan viime vuonna ihan normaalisti. Aika oli syntymäkuukautenani, oliko sattumaa vai menevätkö niin.

Ei julkisen kuulu tarjota sulle muuta "varmuuden vuoksi" papaa kuin tuo joukkoseulonta. Sait jopa parempaa palvelua kuin tarvitsit, ja nyt kehtaat valittaa siitä?

Ai jai, kyllä joku taitaa olla kade kun itse ei ole saanut lähetettä sukupuolitautitesteihin, no älä huoli kyllä ilmaiseksikin pääsee. Omasta mielestäni papa-kokeeseen pääsy, viiden vuoden välein pitäisi olla automaatio, eikä mikään sellainen asia, mistä joutuu tappelemaan, kuten naiset aikoinaan äänioikeudesta. En ymmärrä miksi sinulle naisten yhtäläisten oikeuksien edistäminen on häviö. Mielestäni turhissa testeissä juoksettaminen tuntuu varojen haaskaukselta, olen kuullut muiltakin synnyttäneiltä äideiltä että ovat joutuneet juoksemaan sukupuolitautitesteissä, varsinkin kun kyseeksi tulee ehkäisymetodit mutta että onko tämä käytäntö nyt levinnyt papa-testeihinkin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän