Marin Veitolan yökylässä: Emma hyppii vierassängyllä
ja Maria Veitola laitetaan nukkumaan lapsen hyppimään sänkyyn
Kommentit (16)
Jos ei suoraan tyynyllä pomppinut likaisissa suksissa niin mitä väliä.
Istuu ne vieraat pompitulla sohvallakin.
Mitäää?!?!?!? Onneksi varoitit. En kyllä voi katsoa tuollaista jaksoa. Olen jo tämän aloituksen luettuani niin järkyttynyt, että mun pitää varmasti soittaa kriisipuhelimeen. Aloittaja, mulle heräsi nyt huoli siitä, miten sä voit, kun olet nähnyt jotain noin järkyttävää. Kommentoi jotain, niin tiedän, että olet kunnossa!
Lapsi on lapsi, voi ennenkuulumatonta ja hellanlettas. Nyt kaikki seis kun pitää pöyristellä.
Ja mainostaa itseään köyhäksi, kuitenkin asunut kolmiossa.
No pyysikö se vanhempi sen siitä pois, että saadaan siisti sänky vieraalle vai lampaana antoi hyppiä ja 5min ennen vierasta kävi siistimässä?
Todella kärttyisän kuvan itsestään antaa ohjelmassa. Ei vastaa Veitolan kysymykseen "Missä olet mielestäsi onnistunut pääministerinä?" vaan haluaa keskittyä koripallopeliin ja ei halua vastata muihinkaan kysymyksiin.
Tuskin maltan odottaa illan jaksoa! Luvassa selvästi hienoa keskustelua! :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka Emma?
Emma Kari?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin maltan odottaa illan jaksoa! Luvassa selvästi hienoa keskustelua! :)
Jos et malta niin Katsomosta näkyy
Vierailija kirjoitti:
Kuka Emma?
Marinon lapsi. Olisiko 4-vuotias.
No nyt ymmärrän, miksi virka-asunto piri rempata ja sisustaa uudelleen. Siellä on saanut sosialistilapsi toteuttaa itseään veronmaksajien rahoilla.
Raivosiivoava ihminen on aina sekaisin päästään.
"Sanna Marin paljastaa, kuinka rakastui puolisoonsa Markukseen – yritti aluksi parittaa tämän ystävälleen"
..ja nyt hän näyttää onnistuneenkin siinä?
Voi kauhia 🤦♀️