Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mä saan jonku yhteystiedon jota kautta voin kysyä voinko ottaa koronarokotetta

Vierailija
07.10.2021 |

Hoitava lääkäri ei kommentoinut puolesta eikä vastaan, sanoi että hän ei tiedä mitä mieltä olisi kohdallani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveystoimistossa on kaikkien tiedot , rokotettujen ja rokottamattomien. Soitapa sinne niin saat avun.

Vierailija
2/5 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota sinua rokotetta ottamaan, jos et sitä halua. Lääkäri ei siis voi päätöstä puolestasi tehdä, eikä monikaan jaksa alkaa väitellä potilaan kanssa asiasta. Kannat itse päätöksestä vastuun, faktoja on runsaasti tarjolla mediassa, mutta jos et usko niitä, niin sille kukaan ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis jokin harvinainen sairaus tai muu lääketieteellinen poikkeavuus, jonka takia epäilet rokotteen sopivuutta itsellesi? Siinä tapauksessa kysyisin neuvoa esimerkiksi kyseisen erikoisalan poliklinikalta keskussairaalasta. Koronainfo numerossa 0295 535 535 osaa todennäköisesti myös ohjata eteenpäin.

Vierailija
4/5 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla siis jokin harvinainen sairaus tai muu lääketieteellinen poikkeavuus, jonka takia epäilet rokotteen sopivuutta itsellesi? Siinä tapauksessa kysyisin neuvoa esimerkiksi kyseisen erikoisalan poliklinikalta keskussairaalasta. Koronainfo numerossa 0295 535 535 osaa todennäköisesti myös ohjata eteenpäin.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Soitan tuonne ja kyselen, mihin kannattaisi ottaa yhteyttä.

Ap

Vierailija
5/5 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinua rokotetta ottamaan, jos et sitä halua. Lääkäri ei siis voi päätöstä puolestasi tehdä, eikä monikaan jaksa alkaa väitellä potilaan kanssa asiasta. Kannat itse päätöksestä vastuun, faktoja on runsaasti tarjolla mediassa, mutta jos et usko niitä, niin sille kukaan ei voi mitään.

Ei siellä ole kerrottu, uskaltaako rokotetta ottaa jos on esim jokin harvinainen sairaus ym..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän