Mitä kisulle joululahjaksi?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:46"]
Mä ostan jotain hyvää murkinaa ja neulon niille villapaidat. Joudun kuljettelemaan niitä ulkona ja talvisin villapaitoja tarvitaan. Sisäkissat palelee ulkona.
[/quote]
Mistä löytää ohjeen kissan villapaitaan?
Vielä kerran ylös.
Lisää ehdotuksia onko.
Parhaat täällä jo olleet: tyhjä pahvilaatikko tai paperikassi, rapisevia lajapapapereita. Tai kääri sanomalehden palasta pallo ja heitä sitä. Toimii. Aina!
Meidän kissat rakastaa whiskasin herkkutikkuja, suorastaan ahmii ja meinaa haukata sormetkin mukana :) myydään 3 kpl:n paketissa hinta n.1€
Mun kostui silmät...
Yhtenä jouluna taittelin kissalleni vessapaperihylsystä umpinaisen tunnelin, jonka sisään jätin namin ja ulkopuolelle kiinnitin lahjanarua lisähäristeeksi. Kyllä kelpasi.
http://www.zooplus.fi/shop/kissat/korit_pedit/kissanmajat/kankaiset/142712
Tämä on ollut meillä ehdoton hitti, niin leikeissä kuin lepopaikkanakin!
Annan jotain herkkua, siis Shebaa, Whiskista, Purinaa tms, mitä katti ei yleensä saa.
Ostin tunnelin ja kissannameja. :)
Mun kisulle ostin kerran Aprillista hiuspannan jossa oli mustat korvat ja netistä olin jo ennalta tilannut sille hännän jossa oli, pyllyplugi jotta se on helppo pitää. Muu rekvisiitta löytyi jo valmiiksi kotoa, saappaat, vähän mustaa maalia nenään ja kynällä viikset jne. Ei ollut silloin joulu, mutta joululta se tuntui.
Voih,tästä ketjusta tuli iso ikävä edesmennyttä kissaani joka oli mahtava tyyppi.Osasi puhua.Omalla tavallaan......
Meidän koira saa taas lahjaksi omia leluja paketoituna. Tykkää nimittäin ihan hulluna repiä paketit auki. Silppua paperit hetkessä ja oottaa että saa aukoa seuraavan lahjan. Sitä on aivan mahtava seurata. Tosin yrittää aukoa muittenkin paketteja. Tietyt lelut on niin rakkaita ettei välitä muista niin turha ostaa uusia. Ehkä jonkin puruluun voin laittaa pakettiin uutena.
Kiitos ehdotuksista.
Lisääkin voi laittaa.
ap.
Laserosoitin. Mun kissa ei kyllästy jahtaamaan valopilkkua.