Luin juuri täältä pahimman inhokkisanani:
TISU, siis ei h...tti miten karmea sana. Jos pelkkä sana voi aiheuttaa oksetuksen tunteen, niin tässä se nyt on.
Kommentit (60)
Pimpula, suihkutissi ja pupuilla - kääääk! Ei tisukaan suosikkisanojani ole :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:44"]
Millainen elämä on ihmisellä, joka ehtii miettiä omia inhokkisanojaan? Vissiin aika paljon luppoaikaa?
[/quote]
Millainen elämä on ihmisellä joka tulee aukomaan päätään ketjuun, jonka otsikosta jo tietää ettei pidä sen sisällöstä? Vissiin aika paljon luppoaikaa?
Masuasukki, rakkauspakkaus, emäntä (muulloin kuin tapahtumaa emännöivästä tai maatilan emäntä perinnekertomuksessa), isäntä (sama homma) ja tuo tisu tai tisuli... Nousee välitön mielikuva ihmisen sivistystasosta näitä kuullessa.
Pahin on kylläkin masuasukki. Yök
Kakkantaa. Mikään ei voi olla vielä kauheampi kuin tuo, vaikka kaikki tähän mennessä luetelluista on myös kauheita, mutta kakkantaa menee niidenkin ohi.
Masuasukki, avokki ja pupuilu pahimmat! Mutta eräs äiti perhekerhossa veti pohjat: VAIPPASAALIS! Eli siis paska vaipassa. POTTASAALIS on paska potassa. Voi vittu.
Vaippasaalis, pottasaalis :D
Kysynpä mieheltä tänään, onko hän jo saanut pönttösaaliin? :D
Kaikista kauhein on kyllä etupylly.
Haluuko mamin pikku rakkauspakkaus vähän tisukkaa?!
Tisu on inhottava sana, mutta kisu on ok.
Tissi on kaamea sana. "Nostetaan vauva TISSILLE."
Hyi, alaluokan käyttämä v-genitaali oli näköjään REPSAHTANUT palstalle. Vastenmielistä.
Pupuilla on kyllä ihan jees (koska puput hoitaa homman aika powerilla).
Tisu, tisuttaa, tisulit... hyi helva! Ja pimpuli, menee ehkä ihan pikkuisen tisun edelle karmeudessaan. Miksei kukaan vielä ole muuten maininnut etupeppua? :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:13"]
[/quote]
Ja sen jälkeen tulee vaippasaalis pikku tissitakiaiselle!
Etupylly on IHANA! Vielä parempi sana on palstalta oppimani RÖMPSÄ. :D
Siinäpä perversseille UIMAHALLIKYTTÄÄJILLE tuijotettavaa!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:14"]
Mitä on pupuilu?
[/quote]
panemista/nussimista, miksikä kukakin sitä nyt kutsuu. Itse muuten inhoan myös noita panemista ja nussimista (sanoina), varsinkin PANETUS ja PANETTAA on oksettavia, tulee joku piereskelyn tyylinen mieleen.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:13"]
[/quote]
Ja sen jälkeen tulee vaippasaalis pikku tissitakiaiselle!
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:14"]
Mitä on pupuilu?
[/quote]
panemista/nussimista, miksikä kukakin sitä nyt kutsuu. Itse muuten inhoan myös noita panemista ja nussimista (sanoina), varsinkin PANETUS ja PANETTAA on oksettavia, tulee joku piereskelyn tyylinen mieleen.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta, mitä sanaa itse käytät ko. toiminnasta?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:41"]Kuvitelkaa, miltä tuntuisi, jos joku mies käyttäisi rinnoistasi sanaa "tisut"....:-)
[/quote]
Mulle on käynyt näin. Joku hoito joskus halusi nähdä naminamitisut. Tuli yllättävää menoa..
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:14"] Mitä on pupuilu? [/quote] panemista/nussimista, miksikä kukakin sitä nyt kutsuu. Itse muuten inhoan myös noita panemista ja nussimista (sanoina), varsinkin PANETUS ja PANETTAA on oksettavia, tulee joku piereskelyn tyylinen mieleen. [/quote] Ihan mielenkiinnosta, mitä sanaa itse käytät ko. toiminnasta?
[/quote]
Suomeksi puhuttuna... hmm. Suomessa on niin huonot sanavarastot tuohon aiheeseen. Paneminen/seksin harrastaminen on varmaan ne ainoat mitä tulee käytettyä ja paneminen on edelleenkin ällöttävä ja limainen sana, etenkin "panettaa", hyi. Rakastelukin on jotenkin teennäinen. Yhdyntä tietysti ihan kauhea! Onneksi en edes ajattele yleensä suomeksi. :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:33"]
Tisu, kisu, pisu, kaikki yhtä kauheita.
[/quote]
Tisuli, kisuli, pisuli on kyllä kauheampia! :D
[/quote]
No nyt veit sanat suustani juuri, kun aioin kirjoittaa suunnilleen noin :)