Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kitchenaid yleiskone hyvä ostos?

Vierailija
01.12.2014 |

Onko vaan pölyyntyvä kapistus mikä vie tilaa tuhottomasti? Pitääkö leipoa tosi paljon? Mä olen aina haaveillut sellaisesta. Mutta tietty se veisi keittiön pöytätilasta aika lailla tilaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, mutta ei sillä mitään isoja taikinoita leivota.

Vierailija
2/3 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko se muuten sulla tiellä sitten pöydällä vai saatko sen jonnekin piiloon? Kun noita koneita alkaa olla (ihan turhiakin) jo paljon. En mä mitään isoja taikinoita koskaan leivo. Mietin vaan kun en ole mikään pullanleipoja muutenkaan. Kandeeko ostaa. Mutta voishan sitä ruveta leipomaan enemmän. =) Ne on vaan niin ihanan näköisiä. Meillä muut esillä olevat pienkoneet keittiössä on kyllä Kenwoodin kmixiä valkoisena.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön tasolla. On mun mielestä niin kivan näköinen, että voi säilyttää esillä.
Mulla on toinenkin kone. Sellainen iso ja ruma, jolla teen isot taikinan. Sitä säilytän kaapissa.
Mun Kitchen Aid on jo vuosia vanha enkä ole katunut sen ostoa. Ostin blenderin parisen vuotta sitten ja sitäkin pidän esillä. Lapsetkin käyttävät niitä usein, koska ne ovat niin helposti käytettävissä. Enemmän tietysti tuota blenderiä, kun sillä saa nopeasti aamupalaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan