Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö kirpparilla ennen joulua yleensä tavaraa?

Vierailija
01.12.2014 |

Mulla olis kirppispöytä varattuna,mutta mietin että meneekö ennen joulu yleensä mitään? Hyvä kirppis muuten kyseessä! Leluja,vaatteita,astioita jne..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 12:18"]

Nääh, varasin juuri paikan tältä viikolta eteenpäin. Mutta ajattelin viedä lähinnä jouluista vaatetta, juhlakenkiä (lasten) yms. Josko ne kuitenkin menisi?

[/quote]

Kyllä luulisi että tuollaiset menee.

Vierailija
2/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sesonkituotteet kai aina menee. Viimeisen vuoden aikana musta vaan kirppiksellä on mennyt huonosti kaupaksi aivan kaikenlainen tavara. Ilmeisesti niin paljon noita nettikirppiksiä ja muitakin kirppiksiä. Tietääkö kukaan, mihin voisi viedä tavaraa esim. Venäjälle tai Intiaan toimitettavaksi? Ennemmin antaa pois ilmaiseksi kuin maksaa pöydästä enemmän kuin saa tuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole ainaa joulukuussa niin paljoa kierrellä kirppiksiä.

Vierailija
4/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin samaa, että pitäiskö varata kirppispöytä joulukuussa, mutta miten on meneekö tavara? Alennusmyynnithän alkaa nykyään jo paljon ennen joulua, joten suuntaako ihmiset ensisijaisesti aleihin ostoksille?

Vierailija
5/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,määki mietin samaa :D mulla alkaa 10.12 pöytä ja olis 20.12 asti..olis hyvää tavaraa,mutta mietin että meneekö:/

Vierailija
6/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollut pöytä viikonlopun ajan ja surkeasti käynyt kauppa :/ Samaa valitteli ystäväni. Tavara ollut laadukasta ja hinnat kohdillaan vaan ei auta.

Vierailija
7/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmiset ostaa yleensä kuitenkin lahjat uutena. Sääli. Käytettynäkin löytyisi ihan hyvää tavaraa, ja olisi paljon ekologisempaa. Itse ottaisin mielummin lahjaksi jonkun laadukkaan jutun käytettynä, kun vähemmän laadukkaan uutena.

Vierailija
8/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan perua sen... Vaikka olisko vaan 40e kymmenen päivää mutta tuolla rahalla saan kinkun meille. Ja kirpparilta ei välttis takasi Tuu ku just Se 40e vaikka halvalla myisin. Esim. Plasto kaivuri 3e siisti,ei juuri leikitty!

Vierailija
9/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Meillä ainaki käy ihan normaalisti asiakkaita joulukuun mutta itse jouluviikko on sitten hiljaisempi :) - kirppistäti

Vierailija
10/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan leluja kirpparilta jouluksi, niitä varmaan menee ja hyväkuntoisia pelejä ja kirjoja. Saattaa olla kirpparilla kokonaisuudessaan hiljaisempaa joulukuu-tammikuu. 

Vierailija
11/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu-tammikuussa ei kyllä kirppistavara kulje, vaikka ois miten hyvää. Joulukuussa vaikuttanee sekin, ettei ihmiset ehdi niin paljon kirppiksillä pyörimään.

Vierailija
12/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt pöytä ja tavaraa on mennyt ihan hyvin. Luulen että viikon päästä kirppareilla hiljenee.

Vierailija
13/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin juuri nyt pöytä, ja kauppa on käynyt aivan mukavasti, tosin hiukan nihkeämmin kuin mitä aiemmin (jolloin olen pitänyt kirppistä alkusyksystä). Mut luulen minäkin, että kun ihmiset alkavat ravata kaupoissa joululahjojen perässä, eivät yhtä innokkaasti käy kirppiksellä.

Vierailija
14/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo vuosia pöytä säännöllisesti keväällä ja syksyllä. Viikon tuotto on ollut 250-350€. Nyt en pystynyt laittamaan tavaroita syksyllä myyntiin. Tavarat oli sitten viime viikon kirpparilla ja tienestiä tuli 5€! Myynnissä on aina ollut vain lastenvaatteita. Tämän kerran vaatteet eivät poikenneet edelliskerroista laadultaan, merkeiltään tai hinnoiltaan. Palaan myymään vain syksyisin ja keväisin.

Vierailija
15/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:56"]

Minulla on ollut jo vuosia pöytä säännöllisesti keväällä ja syksyllä. Viikon tuotto on ollut 250-350€. Nyt en pystynyt laittamaan tavaroita syksyllä myyntiin. Tavarat oli sitten viime viikon kirpparilla ja tienestiä tuli 5€! Myynnissä on aina ollut vain lastenvaatteita. Tämän kerran vaatteet eivät poikenneet edelliskerroista laadultaan, merkeiltään tai hinnoiltaan. Palaan myymään vain syksyisin ja keväisin.

[/quote]

Luulen että monet kirppareilta vaatteensa ostavat lapsiperheet (eivät toki kaikki) myös elävät aika lailla kädestä suuhun, joten joulukuussa, kun pitää ostaa lahjoja, niin ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa yhtään mitään ylimääräistä tai pakollistakaan. 

Itse käyn kyllä kirpparilla melkein joka viikko, oli kuukausi mikä tahansa. Joskus olen jotain joululahjojakin sieltä löytänyt. Uudenveroisia tavaroita, joissa laput vielä tallessa. Käytettyä ottaisin itse paljon mielummin lahjaksi, mutta harva kehtaa sellaista ostaa.

Vierailija
16/16 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, varasin juuri paikan tältä viikolta eteenpäin. Mutta ajattelin viedä lähinnä jouluista vaatetta, juhlakenkiä (lasten) yms. Josko ne kuitenkin menisi?