Miehellä vatsa kipeä ja oksentelee.
Ja se on taantunut aivan avuttomaksi. Ehdotin diagnoosiksi vatsatautia, ei kelpaa. Tää on kuulemma jotain erilaista, kun vatsakin on kipeä. Mun pitäisi varmaan paapoa, laittaa kylmää käärettä otsalle ja olla huolesta suunniltani.
Mutta kun en ole lääkäri enkä edes hoitaja, ehdotin soittamista päivystykseen.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Nyt hetikö?
Kai aikuinen mies osaa itse itsestään huolehtia, ei siihen muita tarvita.
Miksei vatsataudissa vatsa voisi olla kipeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Nyt hetikö?
Heti. Mitä vielä kuhnaat?
Eli miehellä on yksi kaikista yleisimmistä koronaoireista. Kannattaa mennä testiin. Ihan jo siksikin, että saa koronapassiin vapautuksen puoleksi vuodeksi plussatestin perusteella. Se passi hyväksytään ensi viikolla eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin luulis. Aikuinen nainen osaa, tältä katoaa näköjään aivot ja ajattelukyky välittömästi. Jos se vielä alkaa vinkua mitä äiti aina teki kun vatsa oli kipeä, alan kirkua.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vatsataudissa vatsa voisi olla kipeä?
Niinpä. Kyllä mulla on. Mutta kun hänellä ei ole koskaan vatsa kipeä.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille särkylääkettä
Juu ja kortisoni piikki. En koskaan ole vatsakipuihin särkylääkettä ottanut. Muuten kyllä dropit riittää muihin särkyihin ja kipuihin.
Ei ensiapuun minkään oksentelun takia mennä. Jollei se kestä kauan ja ole niin rajua, että tulee vakava nestehukka.
Korona. Onko joku vielä, joka ei tiedä, että nuo ovat sen oireita.
Korona voi oireilla vain vatsassa:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ed995062-ec29-40f8-a8d8-e7272…
Vierailija kirjoitti:
Ei ensiapuun minkään oksentelun takia mennä. Jollei se kestä kauan ja ole niin rajua, että tulee vakava nestehukka.
Ei mennäkään. Mutta voi soittaa ja kysyä neuvoja. Kun mun neuvoni ei kelpaa vaan hän on varma olevansa kuolemanvaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin luulis. Aikuinen nainen osaa, tältä katoaa näköjään aivot ja ajattelukyky välittömästi. Jos se vielä alkaa vinkua mitä äiti aina teki kun vatsa oli kipeä, alan kirkua.
Jos minun vaarini olisi aikanaan ajatellut noin kapeasti kuin sinä niin minun mummoni olisi kuollut sairaskohtaukseen vuonna 98.
Potkaise pihalle moinen teatraalinen p*ska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ämmät ette osaa muuta kuin jauhaa paskaa ja kotkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minun vaarini olisi aikanaan ajatellut noin kapeasti kuin sinä niin minun mummoni olisi kuollut sairaskohtaukseen vuonna 98.
Naiset ei ole pikkuvaivoista ylidramaattisia ulisijoita kuten miehet, eli tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole pikkuvaivoista ylidramaattisia ulisijoita kuten miehet, eli tuskinpa.
Ai kato, meillä on selvänäkijä paikalla. Tapaus kyllä meni ihan toisin kuin sinä uliseva ämmä kuvittelet.
Anna sille särkylääkettä