Lue keskustelun säännöt.
Uskotteko siihen väitteeseen, että korona on jo käynyt suurin piirtein koko väestön läpi viimeisen 1,5 vuoden aikana?
06.10.2021 |
Kun ottaa huomioon, että virus levisi Kaukoidästä Suomeen ihan muutaman viikon sisällä sen havaitsemisesta, että virus leviää eksponentiaalisesti ja että yksi matkustaja onnistui sen silloin v.2020 alussa levittämään puoleen koko Aasiasta, niin olisi ihme, jollei virus olisi jo ehtinyt levitä valtaosaan Suomen väestöstä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En oikein. Se riippuu paljon siitä, miten ihminen elää. Jos käy paljon rafloissa, suurissa yleisötilaisuuksissa jne, se varmasti heidän kohdalle joskus osuukin. Mutta on paljon niitä, jotka elää "suppeampaa" elämää, joten en usko, että kaikki heistä saa koronan.
Itse en ole sairastanut mitään influenssaa viimeiseen viiteen vuoteen. Johtuu paljolti siitä, että olen ollut jo ennen koronaa etätöissä (työpaikka ulkomailla, jonne teen duunia) ja muutenkin tykkään kulkea enemmän luontopolulla lintuja tiirailemassa kuin massatapahtumissa. Muutamissa olen käynyt kesäisin, mutta ei ole onneksi mikään pöpö iskenyt niiden jälkeen.