Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla on vaikeuksia ostaa?

Vierailija
06.10.2021 |

Tänään olen pari kertaa yrittänyt ostaa vaatteita verkkokaupasta. Olen valikoinut tarvitsemani tuotteet, mennyt kassalle, valikoinut jopa toimitustavan, ja sitten. Totaalinen stoppi. Keksin kymmenen veruketta, miksi en tarvitse tuotteita; "ääh, ihan hyvin voin käyttää vie bikineitä rintsioina", " Ääh, pudotan pari kiloa, niin en tarvitse uutta edustusjakkua", "ääh, eihän mun entiset vaatteet REIKÄISIÄ ole, ihan hyvin voin jatkaa niiden käyttämistä" Jne...... Sama ihan jossain Tokmannillakin. "Nooo.... En mä oikeestaan tätä lapioo tarviikaan, ihan hyvin pystyn käsin kaivamaan ojan".
Muita??

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap taas. Yritin ostaa juuri talveksi perinteisiä kanervia ja callunoita ja katsoin jo valmiiksi nätin asetelman Tokmannilla. Sit iski taas tää piru; "no jos en vielä ostaiskaan", ja "mitäs jos laittaisin pelkät valot kynttilälyhtyyn kuistille", "laitan eks pihan kuntoon kokonaan, ihan tyhmää jos piha on muuten ruma ja sit yks kukka-asetelma vaan siinä". (Ainoo vaan että pitäis ostaa se lyhtykin eka!)

Tää on ihan sairasta.

Sua raatelee kaksi eri maailmankuvaa, ei tuossa muuta tarvita. Toisen mukaan ihminen ei voi elää kunnollista elämää, jos siitä ei näy merkkejä. Ne kanervat ja lyhdyt on niitä merkkejä, ja jotta olisit jotain tässä maailmassa ja sinulla olisi minkäänlainen sosiaalinen asema, tarvitset pääsylipun ja se on milloin kanerva, milloin lyhty, mutta mieluummin molemmat. Ja yksinäinen kanervahan vain itkee siinä, se tarvii seuraa. 

Toinen maailmankuva luimii nurkissa nolattuna, sen mielestä kanervan retuuttaminen tuhansia kilometrejä eestaas rekalla sinun asemaasi takaamaan on huijausta, pelleilyä ja tiedät sen luimun mielestä ihan hyvin, että siinä eniten huijaat itseäsi ja oikeasti tulee hiukan kehnompi olo jokaisesta kanervasta. Koska se ei ole totta ja todelliset tarpeet samaan aikaan huutavat nälissään kun kumarretaan kanervia. 

Luimu menee istumalakkoon, ja mitä enemmän vuosia kuluu, sitä ylpeämmin se läsäyttää perseelleen. Voihan olla, että se kiskaisee sinutkin mukanaan ja jää tärkeät asiat saavuttamatta, mutta useinko se oikeasti on niin? 

On niitäkin ihmisiä, jotka vilkaisevat söpöä kynttiläasetelmaa kanervineen ja toteavat, että jaaha joku on viihtyvinään täällä mutta oikeasti on silmääpalvovan häpeän orja. 

Auts.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla