Kyläily ystäväperheen luona...
Olimme sopineet tulevamme kylään jo hyvissä ajoin (pari viikkoa aiemmin kysyimme, sopiiko ko ajankohta, ja se sopi, kysyimme itse voimmeko tulla kylään kuten hekin joskus ovat tehneet). Menimme siis kylään koko perheellä. Mutta talon isäntä ei ollutkaan kotona, vaikka molemmat autot oli pihassa. Eikä emäntä puhunut isännän poissaolosta yhtään mitään, emmekä tietenkään kysyneetkään. Tuntui vaan todella oudolta, niin paljon olemme kyläilleet puolin jos toisinkin ja aina koko perheellä... jäi outo fiilis.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:27"]Ehkä lähinnä ajattelin, että olisi ollut emännälle kiusallista, jos olisimme kyselleet missä mies on, ja siksi en vaan kehdannut kysyä. Jälkeenpäin vaan tuli mieleen, että eikö halunnut olla meidän kanssa tekemisissä silloin. Mitään riitoja tai erimielisyyksiä ei ole kyllä ollut, eikä ollut kauaa siitä kun he olivat käyneet meillä.
ap
[/quote]
Sovitteko te vierailustanne miehen vai vaimon kanssa? Meillä mies on muutaman kerran sopinut kyläilyjä multa kysymättä, odottaen että minulle sopii. Jos ei sitten ole sopinutkaan, viihdyttää mies vieraat ilman minua jos aiemmin sopimani meno on tärkeä tai hankala perua. Ei siinä sen kummempaa.
.
Jos miehellä on ollut vaikka pikkujoulut, eikä siksi ollut paikalla?
Oisko lähtenyt toisen naisen matkaan? tuota tapahtuu että iskä lähtee kiskalle eikä koskaan palaa