Isot luut naisella?
Voisitko olla suhteessa isoluisen eli isokokoisen naisen kanssa?
Hävettäisikö kulkea julkisesti sellaisen kanssa?
Huom: kyse tosiaan isoista luista, ei ylipainosta.
Kommentit (52)
Oletko sitten hyvin pieniluinen? Oletko muuten pienesti Hesarin palkkalistoilla?
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävät läskimösöt monesti valehtelevat olevansa isoluisia. Röntgenkuvaa, tai en usko!
Aloituksessahan lukee ihan selvästi, ettei ole kyse ylipainosta vaan isoista luista.
Kyllähän jokainen tietää mitä isot luut tarkoittaa, ei liity lihavuuteen mitenkään.
Ihan tiedoksi että se televiossa mainostettu danonino se jugurtti ei kasvata luistasi isoja ja varsinkaa sellaisia että 50kg roikkuupi eturepussa... eiköhän ne luut ole samankokoiset kuin muillakin mutta taitaa luiden ympäriltä löytyä sitä rasvanpaskaa.... Suomseksi sanottuna paksu nainen on laiska nainen sama myös miehillä. tietenki poisluettuna HARVINAISET sairaukset/lääkitykset jotka voivat aiheuttaa hidasta aineenvaihduntaa tms. Läski = laiska.
t.jouko
Eli rotevan naisen kanssa.
Mulla on mies, kiitos kysymyksestä 😊
Mitään "isoluisia" ei ole edes olemassa... kyse on lihavuudesta.
JoukoTheMan76 kirjoitti:
Ihan tiedoksi että se televiossa mainostettu danonino se jugurtti ei kasvata luistasi isoja ja varsinkaa sellaisia että 50kg roikkuupi eturepussa... eiköhän ne luut ole samankokoiset kuin muillakin mutta taitaa luiden ympäriltä löytyä sitä rasvanpaskaa.... Suomseksi sanottuna paksu nainen on laiska nainen sama myös miehillä. tietenki poisluettuna HARVINAISET sairaukset/lääkitykset jotka voivat aiheuttaa hidasta aineenvaihduntaa tms. Läski = laiska.
t.jouko
Jouko the man on tosiaan miehisin mies!!!!!!!! Jokanen nainen rakastuu sun ihanaan persoonallisuuten! Saanko Joukon herkkua?
N18
Jos laitetaan vierekkäin läpivalaisuun vaikkapa 60 kg ja 150 kg painavat ihmiset, niin kyllä ne luurangot siellä hyvin samankokoiset on. Niin se vaan on.
Ette osaa lukea?
Miksi selitätte lihavuudesta, kun aloituksessa selkeästi lukee ettei ole kyse ylipainosta, vaan isokokoisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
JoukoTheMan76 kirjoitti:
t.jouko
Jouko the man on tosiaan miehisin mies!!!!!!!! Jokanen nainen rakastuu sun ihanaan persoonallisuuten! Saanko Joukon herkkua?
N18
Voitko lopettaa ahdistelun? Mitä meinaat Joukon herkulla? sairasta....
t.jouko
Jos isoluisella tarkoitetaan melko pitkää, leveäharteista ja leveälanteista, niin sehän loistava malli - terve ja vahva.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitetaan vierekkäin läpivalaisuun vaikkapa 60 kg ja 150 kg painavat ihmiset, niin kyllä ne luurangot siellä hyvin samankokoiset on. Niin se vaan on.
Et sinäkään osaa ilmeisesti lukea?
Aloituksessa puhutaan isokokoisesta naisesta, ei ylipainoisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos isoluisella tarkoitetaan melko pitkää, leveäharteista ja leveälanteista, niin sehän loistava malli - terve ja vahva.
TÄTÄ juuri tarkoitan! Kiitos, ensimmäinen lukutaitoinen vastaaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
voi helvetti olisiko kannattanu valita sanaksi vaikka roteva tms. eikä mikään isoluinen....
MattiPora
Apua miten tyhmää porukkaa vastaamassa, kun selittävät jostain lihavuudesta vaikka aloituksessa tulee hyvin selkeästi ilmi, että kyse on isokokoisuudesta - ei ylipainosta.
Esim. minusta on olemassa kuva, jossa olen pienikokoisen ystäväni kanssa vierekkäin.
Kuvassa minä 175cm/57kg ja ystäväni 162cm/65kg, minä näytän huomattavasti ystävääni isommalta vaikka hän on hieman pyöreä ja minä en.
Minulla on leveämmät hartiat ja kaikki jotenkin isompaa, olen vain isokokoisempi.
MPpora kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
voi helvetti olisiko kannattanu valita sanaksi vaikka roteva tms. eikä mikään isoluinen....
MattiPora
Minua on ihan hiljattainkin sanottu nimenomaan isoluiseksi, ja sellaiseksi itsekin itseni miellän.
Hävettäisikö siis kulkea sellaisen kanssa julkisesti?
Pienikokoisuushan on naisessa hyvin voimakas ihanne ja mietin, voiko miehillä olla jonkinlainen kynnys ylipäätään kehdata kulkea isokokoisen naisen kanssa.
Tämähän on vähän sama tilanne kuin pienikokoisuus miehellä - suurin osa naisista pitää epäseksikkäänä.
Ihanne on isokokoinen mies ja pienikokoinen nainen.
Hirvittävät läskimösöt monesti valehtelevat olevansa isoluisia. Röntgenkuvaa, tai en usko!