Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot luut naisella?

Vierailija
06.10.2021 |

Voisitko olla suhteessa isoluisen eli isokokoisen naisen kanssa?
Hävettäisikö kulkea julkisesti sellaisen kanssa?

Huom: kyse tosiaan isoista luista, ei ylipainosta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

isoluinen = kaamea läskimörkö, tähänkö kaikki yhdessä päädyimme?

Kyllä :D Jos naisella on isot luut niin se on karmea läski, vaikka olisi alipainoinen.

Vierailija
42/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika isoluinen nainen 175cm/65kg. Leveät hartiat ja lantio. Ranteiden paksuuskin on huomattavasti suurempi kuin miehelläni joka on aika siroluinen ja minua noin viitisen sentttiä pidempi. En tiedä onko kenellekkään miehelle ollut ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylläri, ettei palstaröllit ymmärrä kysymystä. Ei todellakaan kaikilla samanpituisilla ole täsmälleen samankokoista luurankoa. Minä olen ihan keskimittainen, mutta todella pieniluinen. Mun kaveri on lähes 10cm lyhyempi ja sillä on isompi jalka ja käsi. Sekä ainakin liivinympärys, eli leveämpi rintakehä. Ei ole ylipainoinen.

Vierailija
44/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea Livellä on aika isot luut, mutta silti hän on ihan naisellinen ja kaunis. 

Eli voisin olla suhteessa. 

Vierailija
45/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoluinen eli siis pitkä? 

Ei pelkkä pituus tätä selitä, sillä joku toinen saman pituinen on paljon pienikokoisempi.

Voi olla vaikka kolme hoikkaa pitkää naista, ja yksi niistä on linnunluinen pieni ja siro, toinen keskiverto ja kolmas isoluinen/romuluinen/roteva you name it

Sitten on sellainen joka kuvittelee olevansa pitkä, mutta sillä on leveäluiset lanteet, pitkä selkä, mutta sitten lyhyt luiset jalat. Eikä ole pitkä.

Ok, mutta nyt puhuttiin nimenomaan pitkistä.

Tai ei sillä edes väliä onko pitkä vai lyhyt, mutta kolme keskenään yhtä pitkää ja saman painoista ihmistä saattavat olla eri kokoisia.

Esim. yhdellä leveät hartiat toisella ei jne.

Vierailija
46/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tähän vielä kirjoittaa, kun oikeasti mietin asiaa. Housujen kanssa esim kaikilla on varmaan jokin raja siinä minkä kokoiset vielä menevät ja sitten vaikka kuinka laihtuisi niin kyllä lantion ympärys kuitenkin rajoittaa jossain vaiheessa. Sama juttu varmaan rinnan ympäryksen kanssa ja siinäkin tulee se ympärysmitta vastaan, vaikka kuinka yrittäisi pienempää kokoa. Itse tiedän sen, että olen lihonut jonkin verran, kun esim lukiossa pitämäni farkut eivät enää mene. Olivat silloin jämptit, mutta nyt menevät vain jalkaan eivätkä enää kiinni.

Vierailija
47/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luiden perusteella muuten samankokoisten ihmisten painoero oli muistaakseni max parikyt prosentin verran.. Että juu "isoluiset"..

Parikyt prosenttia on aika paljon. Se on satakiloisilla jo 20 kiloa.

Vierailija
48/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lihava ja isoluinen on eri asia. Itsekin olen isoluinen ja roteva. Minusta ei saisi mitään siroa mallia todellakaan, vaikka painaisin kuinka vähän tahansa. Tietysti rotevaa auttaa se jos on normaalipainoinen. Lihavuus ja rotevuus on sitten yhdistettynä vielä ikävämpää. Itselläkin muutamia liikakiloja. Muuten en jaksa miettiä kenelle kelpaan ja kenelle en. 

Mäkin aina kuvittelin näin, koska on leveät hartiat ja paljon lihasta. Mutta niin vain laihdutettuani olin missin mitoissa.

Vierailija
49/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika isoluinen nainen 175cm/65kg. Leveät hartiat ja lantio. Ranteiden paksuuskin on huomattavasti suurempi kuin miehelläni joka on aika siroluinen ja minua noin viitisen sentttiä pidempi. En tiedä onko kenellekkään miehelle ollut ongelma.

Minäkin pidän nimenomaan enempi siroluisista miehistä, enkä kovin pitkistä.

En halua rotevaa miestä, kun itse olen aika roteva enkä pidä sitä hienon näköisenä.

Minulla on kapeat ranteet, mutta leveät hartiat ja lantio.

En itsekään tiedä onko ollut miehille ongelma, mutta voisin kuvitella että nimenomaan suhdetta ajatellen voisi olla.

Seksissähän sillä ei ole väliä, kun ei seksinaisen kanssa tarvitse julkisesti kuljeksia.

Vierailija
50/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm pitkä ja painan nyt 66 kg. Lukiossa ollessa painoin 63 kg ja en ole aikuisena sen alle ollut. Tunnen kyllä monesti olevani aika roteva ja liiankin vankka jotenkin. Jalan kokokin 40. Joskus joku on sanonut, että olen läski :) Nyt huvittaa, mutta silloin ei. 

Vierailija
51/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lihava ja isoluinen on eri asia. Itsekin olen isoluinen ja roteva. Minusta ei saisi mitään siroa mallia todellakaan, vaikka painaisin kuinka vähän tahansa. Tietysti rotevaa auttaa se jos on normaalipainoinen. Lihavuus ja rotevuus on sitten yhdistettynä vielä ikävämpää. Itselläkin muutamia liikakiloja. Muuten en jaksa miettiä kenelle kelpaan ja kenelle en. 

Mäkin aina kuvittelin näin, koska on leveät hartiat ja paljon lihasta. Mutta niin vain laihdutettuani olin missin mitoissa.

Niin voihan sitä olla missin mitoissa, mutta en minä voi  lantiotani porata kapeammaksi tai  lytistää kylkiluita kokoon kuitenkaan, vaikka painaisinkin vähemmän. Voin siis olla painoltani kevyempi, mutta se rakenne vartalossa silti sama. Tosin korsetti olisi pelastus. Sillähän saisi kavennettua itseään varmaan jonkin verran. Leveisiin hartioihin ei sitten toimisikaan mikään :)

Vierailija
52/52 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei saa missin mittaista millään vaikka olen ollut kuinka hoikassa kunnossa. Kädet ja jalat on naiseksi isot, myös pään ympärys. Leveät hartiat ja lantio. Kumma, että sitä on niin vaikea käsittää. Yleisvaikutelma on kuitenkin ihan hoikka, koska vyötärö erottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän