Isot luut naisella?
Voisitko olla suhteessa isoluisen eli isokokoisen naisen kanssa?
Hävettäisikö kulkea julkisesti sellaisen kanssa?
Huom: kyse tosiaan isoista luista, ei ylipainosta.
Kommentit (52)
Minulla on isot luut. Olen 160cm/132kg. Ärsyttää, kun sanotaan, että olen lihava. Miksi esim. lääkäri ei huomioi luiden painoa? Itselläni lantionluut ovat isot, siksi lantio ja vyötärö näyttää isolta. Luut painavat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Isoluinen eli siis pitkä?
Ei pelkkä pituus tätä selitä, sillä joku toinen saman pituinen on paljon pienikokoisempi.
Voi olla vaikka kolme hoikkaa pitkää naista, ja yksi niistä on linnunluinen pieni ja siro, toinen keskiverto ja kolmas isoluinen/romuluinen/roteva you name it
Vierailija kirjoitti:
Mitään "isoluisia" ei ole edes olemassa... kyse on lihavuudesta.
175/57 on lihava? Lol.
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisikö siis kulkea sellaisen kanssa julkisesti?
Pienikokoisuushan on naisessa hyvin voimakas ihanne ja mietin, voiko miehillä olla jonkinlainen kynnys ylipäätään kehdata kulkea isokokoisen naisen kanssa.
Suomessa on paljon tämmöisiä.idoluisia miehiä. Semmoinen mies on myös vastenmielineb, enkä ilkeäisi semmoisen kanssa julkisesti liikkua. Lähinnä tulee mieleen Neanderthalilainen.
Luiden perusteella muuten samankokoisten ihmisten painoero oli muistaakseni max parikyt prosentin verran.. Että juu "isoluiset"..
isoluinen = kaamea läskimörkö, tähänkö kaikki yhdessä päädyimme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoluinen eli siis pitkä?
Ei pelkkä pituus tätä selitä, sillä joku toinen saman pituinen on paljon pienikokoisempi.
Voi olla vaikka kolme hoikkaa pitkää naista, ja yksi niistä on linnunluinen pieni ja siro, toinen keskiverto ja kolmas isoluinen/romuluinen/roteva you name it
Sitten on sellainen joka kuvittelee olevansa pitkä, mutta sillä on leveäluiset lanteet, pitkä selkä, mutta sitten lyhyt luiset jalat. Eikä ole pitkä.
Isoluinen on harteikas ja leveälanteinen. Ihmiset jaetaan luuston perusteella kolmeen kastiin. Atleetti, pyknikko ja leptosomi. Leptosomi on kauttaaltaan kapealuinen ja voisi sanoa, että hentorakenteinen. Leptosomeja on miehissä kuin naisissa.
Aikuisen ihmisen luuston paino on 7-12 kg sukupuolesta riippumatta…
Vierailija kirjoitti:
Isoluista ihmistä ei olekaan. Läskejä on ja paljon. Onhan pidemmällä ihmisellä pidemmät luut kuin lyhyemmällä, mutta samanpituisilla ihmisillä on melko lailla samankokoiset luut.
Minä ja ystäväni olemme sanan pituisia ja hoikkia, mutta ruumiinrakenteeltamme täysin erilaisia. Ystäväni on todella siro ja ”linnunluinen”, hänellä on kapeat kasvot, kapeat hartiat ja kapea lantio.
Itse taas olen ”isoluinen”, leukaperäni ovat voimakkaat, hartiat ja lantioluut leveät. Meitä kun vierekkäin katsoo niin ymmärtää ehkä eron eri ihmisten luustoissa.
Vierailija kirjoitti:
Luiden perusteella muuten samankokoisten ihmisten painoero oli muistaakseni max parikyt prosentin verran.. Että juu "isoluiset"..
Eikö se tullut jo aloituksessa ilmi, että kyse EI ole painosta?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen ihmisen luuston paino on 7-12 kg sukupuolesta riippumatta…
Eikö se tullut jo aloituksessa ilmi, että kyse EI ole painosta?
Laskekaa huvikseen kuinka moni on vastannut aloituksen kysymykseen :D
Liekö näin typerien ihmisten mielipiteillä itse asiaan olisi tosin edes mitään väliä…
Vierailija kirjoitti:
Isoluinen on harteikas ja leveälanteinen. Ihmiset jaetaan luuston perusteella kolmeen kastiin. Atleetti, pyknikko ja leptosomi. Leptosomi on kauttaaltaan kapealuinen ja voisi sanoa, että hentorakenteinen. Leptosomeja on miehissä kuin naisissa.
👆👆👆
‼️‼️‼️‼️
Kyllä lihava ja isoluinen on eri asia. Itsekin olen isoluinen ja roteva. Minusta ei saisi mitään siroa mallia todellakaan, vaikka painaisin kuinka vähän tahansa. Tietysti rotevaa auttaa se jos on normaalipainoinen. Lihavuus ja rotevuus on sitten yhdistettynä vielä ikävämpää. Itselläkin muutamia liikakiloja. Muuten en jaksa miettiä kenelle kelpaan ja kenelle en.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävät läskimösöt monesti valehtelevat olevansa isoluisia. Röntgenkuvaa, tai en usko!
Kuule: roteva voi laihduttaa mutta leveät hartiat, isot kädet ja jalat pysyvät siitä huolimatta tallella.
Täytyy oikeasti miettiä onko joku niin tyhmä, että ajattelee kaikkien rakenteen olevan samasta muotista tehty. Sitten jokaisella olisi yhtä leveä lantio, vyötärö, rintakehä, jalan koko sama, jalan pituus sama, hartioiden leveys sama, pään koko, pituus sama jne. Sitten oltaisiin tasoissa ja voitaisiin sanoa toisen olevan lihava itseen verrattuna jos hänellä enemmän kiloja. Nyt on eri vartalon mallit jo alunperin.
Isoluista ihmistä ei olekaan. Läskejä on ja paljon. Onhan pidemmällä ihmisellä pidemmät luut kuin lyhyemmällä, mutta samanpituisilla ihmisillä on melko lailla samankokoiset luut.