Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: Onko ok?

Vierailija
30.11.2014 |

Saako oman kaverin ex-vaimon kanssa alkaa suhteeseen. Tarkoitus ei ole aloittaa mitään vakavaa, mutta viihdymme tämän eksän kanssa hyvin yhdessä ja tiedämme molemmat aikuisina ihmisinä, mitä tästä seuraa ajan mittaan. Mitään muuta estettä asialle ei ole kuin tämä kaveruus hänen ex-miehensä kanssa, jota en missään tapauksessa halua vaarantaa. Missä ajassa tällainen suhde olisi hyväksyttävä, vai ei koskaan? Kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ainakaan heti. Ei kuulosta kovin hienotunteiselta. Ja sitten vielä sanot, että "tarkoitus ei ole aloittaa mitään vakavaa". Jos ei se nyt niin kauhean suurta ja mahtavaa olisi muutenkaan niin miksi ihmeessä pariutua juuri kaverin exän kanssa?

Vierailija
2/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa, koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ex-vaimo on niin erikoinen, että kannattaa vaarantaa ystävyyssuhde. Pane jonkun muun kanssa niin säästyt riidoilta.

Vierailija
4/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei koskaan. Guy code.

Vierailija
5/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä systeemi. Puhu ystävällesi, etteköhän osaa aikuisina sopia asian.

Vierailija
6/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vähän. Tarkoitin, että tätä ei ole mitenkään suunniteltu, mutta kun molemmat ovat nyt vuosien jälkeen ainakin teoriassa "saatavilla", niin hakeudumme toistemme seuraan helposti eikä jutunaiheita tarvitse koskaan miettiä. En väitä olevani mikään ihmistuntija, mutta välitämme toisistamme paljon enemmän kuin vain kaverien kuuluisi. Tunne on aikuisiällä jo vähän harvinaisempi, joten en haluaisi päästää tilanteesta heti irtikään. Vaikea tilanne, siksi kyselen.

Vierailija
7/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alaikäinen? Teet niinkuin haluat. Juttele sen kaveris kanssa.

Vierailija
8/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:56"]Tarkennan vähän. Tarkoitin, että tätä ei ole mitenkään suunniteltu, mutta kun molemmat ovat nyt vuosien jälkeen ainakin teoriassa "saatavilla", niin hakeudumme toistemme seuraan helposti eikä jutunaiheita tarvitse koskaan miettiä. En väitä olevani mikään ihmistuntija, mutta välitämme toisistamme paljon enemmän kuin vain kaverien kuuluisi. Tunne on aikuisiällä jo vähän harvinaisempi, joten en haluaisi päästää tilanteesta heti irtikään. Vaikea tilanne, siksi kyselen.
[/quote]

Kauanko erosta on? Oliko ero riitaisa? Mitkä ovat heidän välinsä nykyään? Periaatteessa toi on "bro code":n vastaista mut käytännössä joskus asiat vain menevät noin. Jos kaverisi on hyvä tyyppi, erosta on jo aikaa eikä kummallakaan ole kaunaa toista kohtaan, niin eiköhän asia ole ihan ok alkujärkytyksen jälkeen

Vierailija
9/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa, en keksi yhtään syytä miksi ei saisi. Aikuisia kai kaikki olette? Tuskinpa te existänne juttelette, vaan vietätte aikaa yhdessä niinkuin ystävän kanssa vietetään, eihän siinä kenenkään varpaille hypitä. N40

Vierailija
10/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuun nyt toi ääliömäinen "bro code"! Yhtä typerää kuin ämmien "miehet on sikoja" -paskanjauhanta ja kaverisuhteiden arvottaminen parisuhteen edelle.

Ap, teet niin kuin itse haluat. Kerro kaverillesi hyvissä ajoin äläkä haasta riitaa, mutta pidä kuitenkin puolesi. Vapaa nainen on vapaa nainen, ja sillä sipuli. 

Vierailija
11/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden puolella eronneet ja tietääkseni ovat asiallisissa väleissä. Eihän ulkopuoliselle tietenkään kaikkea kerrota, vaikka molempien kanssa asiaa olenkin miettinyt. Kyse ei ole siis mistään "naida napsauttamisesta". Uskokaa tai älkää, mutta miehetkin saattavat hakea vain soulmatea jonka kanssa viihtyy hyvin, ja fyysinen puoli tulee ajallaan jos tulee. Pahoittelut vielä tuosta avauksen huonoudesta, esitin asiani huonosti.

Vierailija
12/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin siskoihin ja exiin ei kosketa.

Vierailija
13/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on naimisissa mun exän kanssa. Alkoivat seurustella, kun meidän erosta oli jotain vuosi. Ei mitään ongelmaa kenenkään mielestä, ollaan edelleen kavereita ja treffaillaan kolmestaankin. Mutta meidän ero olikin sopuisa eikä kummallakaan ollut enää vuoden jälkeen mitään tunteita toisiamme kohtaan, joten siinä mielessä helppo tilanne.

Kuis ap, kauanko siis siitä erosta ja millaisissa väleissä kaverisi ja ex ovat?

Vierailija
14/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ap ehtikin jo vastata. Mutta tuohon 13:n kommenttiin: tämä mun exä ja kaverin nyxä on kaiken lisäks mun broidin kaveri, että revipä siitä. :D T. 14

Vierailija
15/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:33"]

Ai, ap ehtikin jo vastata. Mutta tuohon 13:n kommenttiin: tämä mun exä ja kaverin nyxä on kaiken lisäks mun broidin kaveri, että revipä siitä. :D T. 14

[/quote]

:D

T.13

Vierailija
16/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäsköhän sun kysyä siltä sun kaverilta eikä av:lta?

Vierailija
17/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Kyllä niitä sopivia kumppaneita löytyy muualtakin.

Itseltä kerran kaveri kysyi tai oikeastaan ilmoitti tapailevansa entistäni tyyliin "ethäb suutu, mutta.." Mitä siihen sanoo, eihän kukaan ketään omista, mutta asia harmitti pitkään. Tuntui ihan uskomattoman pahalta itse asiassa.

Vierailija
18/18 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vihamielinen vastaanotto ihan asialliseen kysymykseen. Tämä suhde kun tuskin jäisi salaisuudeksi, niin halusin tietää miten asiaan suhtaudutaan noin yleisesti. Tämä tuli selväksi. 99% agressiivisuutta ja "mee panee jotain muuta". Mikä teitä vaivaa, oikeasti. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi