Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö teille 125e/vko budjetti?

Vierailija
30.11.2014 |

En tajua miten rahat kokoajan loppu. Kaikkien pakollisten jälkeen jää 500e/kk lääkkeisiin/huvituksiin/kuntosaliin/lääkäriin/ruokaan ja vaatteisiin. Tuntuu etten vaan saa riittämään mitenkään. Asun vielä kaksin miehen kanssa, ettei mene rahaa lapsiin tai muuhunkaan. Autoa eikä lemmikkejä ole. Joululahjatkin pitäis ostaa mutten tajua mistä revin rahat.

Riittääkö teille ok tollanen budjetti? Missä säästätte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran jälkeen minulla jää 400 e, eli budjetti on satasen viikko. Säästän ostamalla ruoat Lidlistä ja vaatteet kirpputorilta. Kuntosalijäsenyyttä ei ole, treenaan omalla kehon painolla ja juoksemalla. Lääkkeisiin ja lääkäriin ei mene paljoa, ehkäisynä hormonikierukka jonka kustannukset 100 e viidessä vuodessa. En käy baareissa enkä polta, siinä säästää.

T. Opiskelija, tulot tuki ja opintolaina

Vierailija
2/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ruokaan ilman lounasruokailua. Äiti ja kaksi lasta, kuukausibudjetti pari tonnia asumisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 40-50 e/viikko budjetti, että toi 125e olisi ruhtinaallinen summa. 2 aikuista.

Vierailija
4/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mun kuukausibudjetti.

Vierailija
5/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kulut lainojen jälkeen noin 50e/päivä, jos ei erityisen säästeliäästi eletä.

T. 6 -henkinen perhe

Vierailija
6/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani riittäisi 500e/kk mainiosti. Minulla menee ehkä tuo 125e kuussa ruokaan, lopun laittaisin säästöön sitä varten kun jossain vaiheessa pitää ostaa uusia vaatteita vanhojen mentyä rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi