Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtautua jos exän uudet naiset alkaa kysellä miehestä?

Vierailija
30.11.2014 |

minä ja ex asutaan yhdessä lasten takia vaikka ollaan erottu. omaisuutta ei ole jaettu. minä seurustelen ja uusi puolisoni tietää tilanteeni ja on hyväksynnyt sen koska asialle ei voi mitään kunnes talomme on myyty. nyt exäni on alkannut deittailla ja olen jo saannut hänne naisiltaan kaikenlaisia kysymyksiä facebookin kautta. jätänkö vastaamatta vai kerronko totuuden???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllaset välit sinulla on exään? riippuu siitä. Jos olette sulassa sovussa ja kavereita niin miksi et kehuisi, sen sijaan jos ex on kusipää nii kerro totuus.

Vierailija
2/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ehdottomasti, että et sekaannu asioihin. He saavat itse muodostaa mielipiteensä.

Tämän perustelen sillä, että minäkin olen ruvennut seurustelemaan erotilanteessa, jossa kummallakin oli jo uusi kumppani,  mutta talo myymättä. Exällä olisi varmasti ollut paljonkin kerrottavaa ja mies itse on kertonut vuosien varrella moniakin mokiaan aiemmasta liitosta. MUTTA: jokaisella on mahdollisuus korjata käytöstään ja kasvaa. Kahden kaupassa on aina vähintään kaksi näkökulmaa. Parasta on, kun puhut menneestä rakkaudestasi kunniottavasti ja toivotata vain hyvää jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, mitä hän haluaa heille kerrottavan.

Vierailija
4/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi, ellei tyyppi olisi oikeasti niin kammottava väkivaltainen narsisti tms., että varoittamatta jättäminen tuntuisi väärältä. Ei kiinnostaisi kehuakaan, koska lähinnä ärsyttäisi tuollaiset kyselyt.

Vierailija
5/10 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:09"]

En vastaisi, ellei tyyppi olisi oikeasti niin kammottava väkivaltainen narsisti tms., että varoittamatta jättäminen tuntuisi väärältä. Ei kiinnostaisi kehuakaan, koska lähinnä ärsyttäisi tuollaiset kyselyt.

[/quote]

Siis SINUN mielestäsi narsisti. Mä sain ihan kamalan ryöpytyksen miehen exältä, miten on kamala narsisti mies on ym ym. silloin kun alettiin seurustelemaan miehen kanssa. Mielummin olisi pitänyt nokkansa erossa, kun en mitään tuollaista häneltä kysynyt. Katkeraa tilitystä se vain oli, mutta hiersi minun ja miehen välejä, kun ei tiennyt miten päin olisi.

[/quote]

Ööö puhuin tässä teoreettisesta tilanteesta jossa henkilö olisi väkivaltainen narsisti. Kai entinen kumppani tietäisi vähintään sen väkivaltaisuuden ihan oikeasti? Toki katkera ihminen voisi valehdella, mutta se ei liity tähän.

[/quote]

Ymmärrän pointtisi, mutta miten voisit muka esittää tuollaisen asian tälle uudelle naisystävälle niin, että hän tietää sinun puhuvan totta?

Meillä kävi siis niin, että kun en tiennyt, kumpi heistä valehtelee, jouduin todella epämukavaan tilanteeseen. Mies loukkaantui tietenkin kun en uskonut heti häntä. Onneksi tämä ex-nainen kertoi myös sellaisia asioita, jotka pystyin selvittämään valheiksi, joten voin melko varmasti todeta muutkin hänen sepityksistään palturiksi.

Vierailija
6/10 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä, että pysyttelet hiljaa naisten kysymysten edessä ja huolehdit vain omasta elämästäsi. En sotkeentuisi ollenkaan ja pysyisin päätöksessäni.

Vierailija
7/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitäkin mitä se naisen uusi kyselee. Onko hän huomannut ettei mies ole kovin sitoutunut, onko hän huolisaan sinun ja eksäsi väleistä vai mistä siinä on kyse?

Vierailija
8/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitäkin mitä se naisen uusi kyselee. Onko hän huomannut ettei mies ole kovin sitoutunut, onko hän huolisaan sinun ja eksäsi väleistä vai mistä siinä on kyse?

Vierailija
9/10 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis SINUN mielestäsi narsisti. Mä sain ihan kamalan ryöpytyksen miehen exältä, miten on kamala narsisti mies on ym ym. silloin kun alettiin seurustelemaan miehen kanssa. Mielummin olisi pitänyt nokkansa erossa, kun en mitään tuollaista häneltä kysynyt. Katkeraa tilitystä se vain oli, mutta hiersi minun ja miehen välejä, kun ei tiennyt miten päin olisi.

Vierailija
10/10 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote]

Ööö puhuin tässä teoreettisesta tilanteesta jossa henkilö olisi väkivaltainen narsisti. Kai entinen kumppani tietäisi vähintään sen väkivaltaisuuden ihan oikeasti? Toki katkera ihminen voisi valehdella, mutta se ei liity tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi