Miksi lastenvaateseteissä yksi vaate on aina ruma?
Oletteko huomanneet, jos haluaa ostaa kahden tai kolmen vaatteen settiä niin vähintään yksi näistä on niin ruma, ettei koko settiä voi ostaa sen takia? Siihen on painettu yleensä joku typerä teksti tai kuva. En ymmärrä, miksi sitä rumaa täytyy olla ollenkaan mukana tai miksi muutkin ei voi olla sitä kivointa kuviota.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
So, jos ap sinun mielestäsi joku vaate on ruma ja epämiellyttävä, olipa sitten kysymys aikuiste miesten tai naisten tai lasten vaatteista,
Niin oletattko tosiaan, että se on myös kaikkien muiden suomalaisten, pohjoismaalaisten ja koko maailman ihmisten mielestä, myös yhtä ruma kuin sinun omasta mielestäsi?
Tosi itsekästä ja jopa sairasta on olettaa, että kaikki ihmisillä on sama maku kuin itsellä on-
Tai olettaa, että kaikki että muutkin ovat samaa mieltä kuin MINÄ ITSE!
Tuollainenhan perustuu perustuu itsekkääseen ja narsistiseen käsitykseen siitä, että vain minä tiedeän minä tiedän, mikä on kaunista ja hyvää ja mikä sopii kaikille. Ja vain minä tiedän miten ihmisten, mikä lapsille sopii. Ja vain minä tiedän miten lastenvaatteet pitää suunnittela ja valmistaa.
Ja vain minä tiedän minä vain tiedän, mitkä värin, kankaat ja mallit sopii lapsille.
Ap, usko pois, siitä on todella pitkä on aika on olen tavannut tai oikeastaan nyt lukenut, noin narsisista ja itsekästä ja muita väheksyvää ja ylimielistä mielipidettä, kuin sun aloituksesi.
Mutta eipä mitään, vanha sananlasku pitää edelleen paikkansa, eli: " Tyhjät padat kolisevat eniten"
Toivottavasti tajuat, mikä tuon sananlaskun ydin on.
Suosittelen lääkityksen hankkimista, jos noin pännii. Hyvä tyyli on universaalia.
Niinhän se oli jo kasetti- ja cd-aikoina, että kokoelmat sisälsi aina pääosin paskaa musiikkia, ja vain enintään muutama hyvä suosikkikappale jolla levy myytiin sitten mainoksissa...
Miksi vaatteita myydään setteinä?
Nettikirppisten vaatteet ovat sitten ihan oma lukunsa. Niiden setit ovat usein aivan lumppua. Näitä ei kannata edes ostaa näkemättä. Osa kuvittelee, että nukkaantunut tai haalistunut vaate voi olla kuntoluokituksena erinomainen ja tahrainen vaate hyvä. Nämähän ovat lumppukuntoisia, eikä niitä edes pitäisi myydä. Ei niitä ota vastaan edes UFF.