Olen niin iloinen, kun olen laihtunut vähäsen.
Olen varsinainen herkkuhiiri. Nyt olen laihtunut jonkinverran. Kerran viikossa ostanut pienen karkkipussin ja vähän jäätelöä. Pyrin kuitenkin syömään terveellisemmin. Tekee välillä tiukkaa, ettei syö enemmän herkkuja. Kaupassa saa olla tarkkana mitä ostaa. Yritän saada vielä 5-10 kg pois. Miten sinulla ruokailujen suhteen?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä, kyllä se siitä kun kiertelee herkkuhyllyt mutta antaa itselleen kuitenkin yhden herkkupäivän viikkoon :)
Näinhän se on. Voisin vielä tiputtaa karkkipäivästä joko jäätelön tai karkkipussin pois. Riittää varmaan vaan yksi herkku.
En tiedä minkä ikäinen olet mutta itse laihdun nopeastikin kun jätän alkoholin pois. Muuten olen vähäruokainen enkä syö juurikaan makeaa. 2 viikkoa ilman juomista ja n. 3kg. painosta pois.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä ikäinen olet mutta itse laihdun nopeastikin kun jätän alkoholin pois. Muuten olen vähäruokainen enkä syö juurikaan makeaa. 2 viikkoa ilman juomista ja n. 3kg. painosta pois.
Onneksi olkoon sinulle! Vähäinenkin painonlasku on hyväksi. Itse olen jo keski-ikäinen ja olen päästänyt itseni herkuilla lihoamaan. Nyt yritän pitää herkuttelun kurissa. Alkoa en ole juonut vuosiin, ei ole oikein minulle maistunut enää. Nuorempana join alkoholia. Olen ajatellut sen niin, että ne myös kerryttää lisää vatsarasvaani jos juon.
Tsemppiä, kyllä se siitä kun kiertelee herkkuhyllyt mutta antaa itselleen kuitenkin yhden herkkupäivän viikkoon :)