Ärsyttää naiset, jotka tarvitsevat miesten huomiota tunteakseen olonsa hyväksi
Ärsyttää se jatkuva huomion hakeminen, ja sitten maailma romahtaa, jos jotain miestä ei kiinnostakaan.
Kommentit (49)
NIITÄ ON KAIKKIALLA! Ne kääntävät miesten päät, ne viettelevät, räpyttävät ripsiään kuin paholaisen korppi siipiään, puhuvat hunajaa tiukkuvalla äänellä, nuolaisevat huuliaan ja ojentelevat paljaita nilkkojaan. Ne taivuttavat viattoman poikapolon Sodoman ja Gomorran kauhistuksiin ja vievät hurskaimmankin ajatukset haureuteen ja itsesaastutuksen syntiin.
*napittaa kauluksen ja vääntelee ahdistuneena käsiään*
Vieno-Irma Siviä Ala-Kiree Armon vuonna 1870
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:09"]
Mä saatan tahattomasti tehdä noin. Mutta en voi sille mitään että oon hetero ja viihdyn miesten seurassa. Jostaki syystä monien naisten kans en osaa olla. En osaa haukkua toisten tapaa olla äiti, puoliso tai hoitaa kotia. Tää sulkee monia ihmissuhteita naisten kans pois. Oon aina ollut huono ihmissuhdepeleissä. Naiset joiden kanssa viihdyn edustavat yleensä sitä vähemmän supliikkia naisrotua....
[/quote]
Ai sä olet niitä naisia, jotka ovat niiiiin erilaisia, kuin kaikki muut naiset? ;) Ja ne kaikki muuthan ovat siis juoruilevia, tyhjäpäisiä kanoja? Et ole tainnut kovinkaan monta koulutettua naista tavata elämäsi aikana?
[/quote]en sanonut noi :) sä sanoit itse. On mulla naiskavereitakin. Ja kivoja ovat. Mutta eivät hauku jatkuvasti muita niinku joillakin naisila on alemuuden tunteesss tarve tehdä.
Täällä nainen, joka ei todellakaan ole tuollainen edelläkuvattu. Vihaan sitä kun miehet tuijottaa, saati kommentoi. Olen työssäni asiakaspalvelussa ja annan itsestäni varmaan tosi v-mäisen kuvan, mutten oikeasti osaa suhtautua vanhojen rähjäisten äijien huomioon, en osaa pitää sitä imartelevana. Ei kaikki toki ole rähjäisiä. Sitten vaan tylytän takaisin. En haluaisi olla tyly, mutta se on ainoa keino jolla saan sen loppumaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:09"]
Mä saatan tahattomasti tehdä noin. Mutta en voi sille mitään että oon hetero ja viihdyn miesten seurassa. Jostaki syystä monien naisten kans en osaa olla. En osaa haukkua toisten tapaa olla äiti, puoliso tai hoitaa kotia. Tää sulkee monia ihmissuhteita naisten kans pois. Oon aina ollut huono ihmissuhdepeleissä. Naiset joiden kanssa viihdyn edustavat yleensä sitä vähemmän supliikkia naisrotua....
[/quote]
Oletko miettinyt mitä teet, kun jossain vaiheessa et ole enää kiinnostava miesten mielestä?
Ne ei nimittäin ole sunlaisten naisten kavereita ja ystäviä varsinaisesti, ja ne alkavat pitää sua säälittävänä huomionhakuisena harppuna, kun vanhenet, eikä niillä ole enää syytä olla sulle ystävällisiä.
Tuut huomaamaan, että naiset ja miehet ovat hyvin samanlaisia ihmisiä, saat vaan tällä hetkellä parempaa kohtelua miehiltä naiseutesi takia, naisilta ei taas saa plussapisteitä naiseudesta.
Tekee nainen niin tai näin, on se aina väärin päin. Nyt valitetaan tätä, sitten taas välillä valitetaan kuinka suominainen on itseään täynnä oleva siiderivalas, joka kuvittelee itsestään liikoja eikä anna tavalliselle miehelle. Voi nääs nääs
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:09"]Mä saatan tahattomasti tehdä noin. Mutta en voi sille mitään että oon hetero ja viihdyn miesten seurassa. Jostaki syystä monien naisten kans en osaa olla. En osaa haukkua toisten tapaa olla äiti, puoliso tai hoitaa kotia. Tää sulkee monia ihmissuhteita naisten kans pois. Oon aina ollut huono ihmissuhdepeleissä. Naiset joiden kanssa viihdyn edustavat yleensä sitä vähemmän supliikkia naisrotua.... [/quote]plus että tykkään flirttailla. Se piristää päivää. Kokeilisit ap iteki :)
[/quote]
Mä olen kokeillut. Se päätyi treffikutsuun varatulta mieheltä, ja siinä meni mun usko avioliittoon.
[/quote]
Jos sä olet tuo aiemmin mainittu "koulutettu nainen", niin aika tyhmähän sä silti olet jos noin vähästä menee usko avioliittoon :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:09"]
[/quote]
Oletko miettinyt mitä teet, kun jossain vaiheessa et ole enää kiinnostava miesten mielestä?
Ne ei nimittäin ole sunlaisten naisten kavereita ja ystäviä varsinaisesti, ja ne alkavat pitää sua säälittävänä huomionhakuisena harppuna, kun vanhenet, eikä niillä ole enää syytä olla sulle ystävällisiä.
Tuut huomaamaan, että naiset ja miehet ovat hyvin samanlaisia ihmisiä, saat vaan tällä hetkellä parempaa kohtelua miehiltä naiseutesi takia, naisilta ei taas saa plussapisteitä naiseudesta.
[/quote]
Pahinta on, että moni jatkaa tuota käytöstään vielä silloinkin, kun on vanha harppu, ja silloin se aiheuttaa juurikin pelkkää myötähäpeää. Mutta peilistähän katsoo aina parikymppinen. ;)
Miksi täällä kommentoidaan aina naiset sitä naiset tätä. Aina naiset on muka jotenkin vääränlaisia. Pitäis perustaa joku mieslandia, jonne ei meidän ärsyttävien ja niin rumien ja vääränlaisten naisten tarttis mennä. Siellä sitte voisi miehet keskenään piereskellä sohvalla, kaivaa nenää ja juoda kaljaa. ARGH!
Monella tapaa me kyllä eletään jo mieslandiassa, kun naisetkin ihan vapaaehtoisesti tyrkyttää itseään jokaiselle vähänkään miestä muistuttavalle olennolle.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:44"]Onko se heidän miestensä jakama huomio sinulta pois? Ilmeisesti on, muahhah!
[/quote] Itselläni on muutama kaveri jotka ovat parisuhteissa, mutta silti pakko saada huomiota ja koskettelua muilta miehiltä. Vähän oksettavaa..
Mua ei niin ärsytä ne naiset vaan miehet. Se , miten helppoja ne on kun joku nainen vähän viitsii flirttailla, hymyillä tjtn. Ihan turha vedota biologiaan, on niillä äijillä aivotkin. Lisäksi oon tavannut miehiä jotka osaa kattoo tuollaisen läpi. Miksi niitä on vain niin vähän? Miesten helppous laskee niiden arvostusta, siksi en pidä tuosta naisten käytöksestä.
Tai sitten suomalaiset naiset on naama aina niin norsun vituilla, et ne ei kestä jos joku toinen nainen hymyilee ja voi kauheeta jopa miehille
kaiken lisäks kehtaa olla vielä ystävällinen. Ei hymyily ja ystävällisyys oo flirttailua. Tostahan se joku ulkomaalainenki vitsaili, et suomessa hymyily tarkoittaa et haluaa naimisiin.
Jos joku mies hymyilee mulle, ni mä hymyilen takasin. Vittu ihan sama mitä av mammat ajattelee. Hymyilen myös mummoille, lapsille ja naisille. Vetäkää siitä;!!!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:47"]
Jos joku mies hymyilee mulle, ni mä hymyilen takasin. Vittu ihan sama mitä av mammat ajattelee. Hymyilen myös mummoille, lapsille ja naisille. Vetäkää siitä;!!!
[/quote]
No se on vähän eri asia. Joka kuvastaa yhtä toista ärsyttävää asiaa. Nimittäin sitä, ettei miehille voi hymyillä, ilman, että he luulisivat naisen flirttailevan!
Ei ne eroon päädy. Oikeasti vilpittömästi saattaa olla ihastunutkin semmonen ihminen. Perhosia vatsassa on todella vaikea piilottaa