Haluaisitko olla mustaihoinen?
Jos haluaisit, niin miksi? Jos taas ei perustele.
Kommentit (19)
En haluaisi olla, tämä vitivalkean ja vaaleanpunaisen sekoitus on oikein hyvä.
Mitä tummempi iho, sen alempana arvojärjestyksessä. Yhteisöissä, joissa kaikilla on tumma iho, kaikkein tummimmat ovat aina alakynnessä. Menee vielä ainakin satoja vuosia ennen kuin ihmiskunnassa ei ihonvärillä ole merkitystä, ehkä tilanne ei muutu koskaan. Ja kukapa sitä vapaaehtoisesti rupeaisi kastiaan vaihtamaan alaspäin?
Haluaisin, koska niillä on niin ihana takapuoli, josta olen niiiiin kade.
Sossusta tulisi kyllä mukavasti rahaa..
Jos asuisin Afrikassa, niin kyllä. Täällä Suomessa ei haluaisi olla.
Ihan minkävärinen vaan, kunhan sillä olis edes yksi ystävä tai mielellään jopa parisuhde!
Jos pitäis vaan vaihtaa väriä ja muuten persoona/elämä (muka) pysyisi entisellään, niin se ei ole edes mahdollista. Sen verran rotueroissa on perää, että syntyperä (lue: ihonväri) vaikuttaa persoonallisuuteen.
Kyllä, jos haluaisin olla tyylikäs versio Nicki Minajista :-) tai sitten Kate Menson.
http://forums.thefashionspot.com/f52/kate-menson-123737.html
Tai sitten Angelique Noire
http://designspiration.net/image/394190219935/
tai tää tyttö
http://ournaturalhairnation.com/?p=1
En tietenkään haluaisi. Neekerit ovat kaikissa yhteiskunnissa huonommassa asemassa kuin valkoiset.
Minua harmittaisi nähdä ihmisten vaivaantuvan aina vastaan tullessa, että miten tässä pitäisi naamansa laittaa ettei pidettäisi rasistina.
Olen aina halunnut. Pidän vain kauniimpana. Kalpea iho mm näyttää helposti sairaalta ja epätasaiselta.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:20"]
Olen aina halunnut. Pidän vain kauniimpana. Kalpea iho mm näyttää helposti sairaalta ja epätasaiselta.
[/quote]
Sano sama mustasta ihosta niin olet rasisti.
Laitoin itseni kerran naamiaisissa mustaihoiseksi ja huomasin että olisin kauniimpi mustaihoisena.
Haluaisin. Koska olisin paremman näköinen.
En, kodka en haluaisi kokea samanlaista rasismia kuin he. Monesti kyllä tykkään tummrmmasta ihonväristä ulkonäöllisesti.
Haluaisin olla Suomessa mustaihoinen. Saisi piparia helposti. Olen siis mies.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:10"]
En haluaisi olla, tämä vitivalkean ja vaaleanpunaisen sekoitus on oikein hyvä.
Mitä tummempi iho, sen alempana arvojärjestyksessä. Yhteisöissä, joissa kaikilla on tumma iho, kaikkein tummimmat ovat aina alakynnessä. Menee vielä ainakin satoja vuosia ennen kuin ihmiskunnassa ei ihonvärillä ole merkitystä, ehkä tilanne ei muutu koskaan. Ja kukapa sitä vapaaehtoisesti rupeaisi kastiaan vaihtamaan alaspäin?
[/quote]
Mielenkiintoista, kuinka paljon miinuksia mielipiteeni on saanut. Oletteko, miinustelijat, eri mieltä siitä, että tummaihoiset ihmiset ympäri maailman ovat pääsääntöisesti alempaa kastia kuin vaaleat? Vai siitä, että tilanne ei tule muuttumaan vielä moneen sukupolveen?
Vai yritättekö ilmaista sen, että joku vapaaehtoisesti haluaisi alaspäin nokkimisjärjestyksessä? On kuulkaa äärimmäisen tekopyhää väittää, että itse olisi mielellään ihan vaikka minkä värinen, mutta helppohan sitä toki on väittää, kun ei ole pienintäkään vaaraa muuttua valkoisesta mustaksi edes hetkeksi aikaa.
Vai onko miinuksillane jokin muu syy?
Ihan sama, ei mitään väliä mulle. Tietysti olen tyytyväinen itseeni näin beigeihoisena hiekanvärisillä hiuksilla, mutta todennäköisesti olisin myös punapäänä tai mustaihoisena, koska vahva itsetuntoni tulee muista ominaisuuksistani kuin ulkonäöstä.