Mitä mieltä tästä talosta?
http://www.etuovi.com/kohde/9514683/kuvat
Miten tuota vois sisustaa lämpimämmäksi? Jos jostai repis niin paljo rahaa että sais ostettua tollasen?:D Aika kolkko meininki.
Kommentit (11)
Tosi kivan oloinen ja aika halpakin.
Helppo nakki. Vähän maalia joihinkin seinäpintoihin, värillisiä mattoja ja verhoja ja tekstuurillisia kankaita, mohair, villa, sametti.
Täytyy myös muistaa että nuo kuvat "pesty" kuvankäsittelyohjelmessa. Niiden kontrastia ja hue:ta on muutettu jotta saataisiin raikas ja valkoinen ilmiasu. Valo on jotakin ihan muuta oikeasti tuolla sisällä.
Hieno. Tosin 3-kerrosta ei oo niin kätevää. Kivaa ramppaamista rappusissa, pseukone kellarissa ja makuuhuoneet ylimmässä kerroksessa. Pyykkipäivät, huoh ....
Olipas kolkko! Meillä on samankokoinen ja ulkoapäin samannäköinen talo (valkoinen rapattu ja tummanruskeat puusäleiköt) mutta sisältä ihan toista maata! Tuo oli mun mielestä kun huonekaluliikkeen esittelytila tai toimisto. Valitettavasti ei mun tyyliä! Ja nuo muutamat (keskieurooppalaiset ja aasialaiset) antiikkikalusteet ei sopineet ollenkaan vaikka oli yritetty yhdistää modernia ja antiikkia - yhteensopivuus tuossa talossa kuin hajuvesi ja lihapullat .... Meilläkin on noin mutta pehmeästi yhteensovitettuina.
Tokihan väreillä ja materiaaleilla saisi muutoksen aikaan - kaikki maalarinvalkoiset seinät vaihtasin off-whiteen ja lisäisin värillisiä tehosteseiniä . Vaikka olisi mustia, valkoisia ja harmaita huonekaluja lisäisin väriä pehmentämään niitä, karvalankamattoja, värillisiä tyynyjä yms. Vähän kodikkuutta peliin.
Aika jännä että Oulussa on samat hinnat kuin pk-seudulla...
Ihan kauhee. Oisko stailattu asunto? Asukkaat muuttanu jo pois.. Keittiössä kammottava ruokaryhmä, mikä se hökötys siellä keittiön nurkassa on?
Ja noita hemmetin sohvaryhmiä en ymmärrä, miks pitää olla niin monta? Huusholli on silloin liian suuri jos on paikka monelle sohvaryhmälle yhdessä kerroksessa.
Ja tuo punainen tehoste keittiössä, yööök.
Ihanan pelkistetty! Itse tykkään tuollaises. Kylppärissä oli kivat punaiset laatat.
Taloa ostaessa ei pitäisi olla oleellista millaisia huonekaluja siellä on... Samoin seinän värejä on helppo vaihtaa.
Siis mikä tuo "olohuone" on? Hyi helv.