Pieni ryhmä hajottaa Suomea ja Kirkkoa
Mun mielestä nyt pienen vähimmistöryhmän itsekkäät vaatimukset hajottavat Suomea muutenkin haastavinta aikoina ! Eikö olisi tärkeämpää nyt puhua taloudesta ja työpaikoista kuin siitä että mikä nimitys yhdessäololle annetaan. Lakiasiat voisi hoitaa kahden keskeisillä sopimuksilla kuntoon. Jännä katsoa että nämä muutamat nyt tässä asiassa aktiivisimmat kansanedustajat eivät muuten ole olleet kovinkaan näkyvästi ajamassa mitään muuta...? Itsekästä minä minä minä ja minulle minulle minulle politiikkaa minun mielestäni todellakin !
Kommentit (25)
No nythän voidaan keskittyä noihin talousasioihin, kun tasa-arvokysymykset on käsitelty.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:24"]Mun mielestä nyt pienen vähimmistöryhmän itsekkäät vaatimukset hajottavat Suomea muutenkin haastavinta aikoina ! Eikö olisi tärkeämpää nyt puhua taloudesta ja työpaikoista kuin siitä että mikä nimitys yhdessäololle annetaan. Lakiasiat voisi hoitaa kahden keskeisillä sopimuksilla kuntoon. Jännä katsoa että nämä muutamat nyt tässä asiassa aktiivisimmat kansanedustajat eivät muuten ole olleet kovinkaan näkyvästi ajamassa mitään muuta...? Itsekästä minä minä minä ja minulle minulle minulle politiikkaa minun mielestäni todellakin !
[/quote]no älä sitten vnkää tasa-arvoa vastaan
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:24"]
Mun mielestä nyt pienen vähimmistöryhmän itsekkäät vaatimukset hajottavat Suomea muutenkin haastavinta aikoina ! Eikö olisi tärkeämpää nyt puhua taloudesta ja työpaikoista kuin siitä että mikä nimitys yhdessäololle annetaan. Lakiasiat voisi hoitaa kahden keskeisillä sopimuksilla kuntoon. Jännä katsoa että nämä muutamat nyt tässä asiassa aktiivisimmat kansanedustajat eivät muuten ole olleet kovinkaan näkyvästi ajamassa mitään muuta...? Itsekästä minä minä minä ja minulle minulle minulle politiikkaa minun mielestäni todellakin !
[/quote]
Täältä voi erota kirkosta, sen on tehnyt jo n. 450 000 suomalaista. https://eroakirkosta.fi
No, ei noin pieni änkyräryhmä pysty kirkkoa saati Suomea hajottamaan. Hyvä vain, kun lähtevät kirkosta muhimaan omiin pieniin piireihinsä. Eipä noita seuraavaan eduskuntaankaan paljon äänestetä.
Siinä olen samaa mieltä ap:n kanssa, että on tosi itsekästä vaatia että "vain minä hetero saan mennä naimisiin mutta sinä homo et saa".
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:29"]Aivan totta, mutta minkäs mahdat telaketjufundamentalisteille, joille avio-sana on niin käsittämättömän pyhä ettei sitä voi vääränlaisille pareille antaa. Onneksi lähtevät kirkosta. [/quote] Et sitten tajua ketä varten avioliitto on? Lapsetkin sen tietää.
[/quote]
Kysyin asiaa lapseltani. Hän vastasi että sedille ja tädeille. Ei eritellyt että pitääkö niiden millaisia yhdistelmiä sitten muodostaa. Nyt minäkin tiedän.