Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi turkulaiset ei halua asua Varissuolla?

Vierailija
04.09.2006 |

Äitini on asunut Varissuolla jo pitkään, eikä hällä ole pahaa sanaa sanottavana alueesta. Samaten entiset naapurimme muuttivat sinne alkuvuodesta, eivätkä hekään ole valittaneet. Nyt meillä olisi tarkoitus muuttaa Turkuun, ja koska Varissuolla on ennestään tuttuja aika paljon, olemme harkinneet hakevamme sieltä asuntoa.

Olemme kuulleet, että yleensä ihmiset eivät halua sinne muuttaa, joten voisiko joku valaista, miksi? Minkälaisia ongelmia alueella oikein on? Maahanmuuttajia siellä kuulemma on paljon, liittyvätkö ongelmat jotenkin heihin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asunut Jäkärlässä ja mutsi asuu (ja sisarukset) parastaikaa Runosmäessä, eikä mulla niitä alueita vastaan mitään ole.

Vierailija
2/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei taida siis olla mikään oikeasti huono tai vaarallinen paikka asua?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu asumaan juuri sellaisessa kulmauksessa, mistä ei nää oikeestaan mihinkään, eikä ovisilmästäkään ole hyötyä, kun on niin rauhallinen ja tylsä rappu.

ap

Vierailija
4/8 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sanoisin. Itse siellä asunut vuoden verran eikä mulla mitään hätää ollut. Oli vaan aivan liian kaukana keskustasta mun makuun. Edullisestihan sieltä saa asuntoja kyllä, että jos ei välimatka haittaa niin ei siinä mitään.

Kyllä siellä juoppoja kuljeksii ympäriinsä ehkä astetta enemmän kuin " paremmissa" lähiöissä. Riippuu varmaan myös siitä millä puolella Varissuota asuu (itse ilmeisesti asuin ns. huonommalla puolella, eli kaupungista päin tultaessa ison tien vasemmalla puolella)

Onhan Varissuolla rivareitakin, mutta toisaalta myös kaupungin vuokra-asuntoja. Iltaisin ei ollut välttämättä niin kiva liikkua siellä, kun nuorisoa ja juoppoja siis jonkun verran liikuskeli siellä. En ole mikään kauhean pelokas, mut jotenkin se oli vähän ankeaa (elelin silloin yksikseni).

Vierailija
5/8 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ryöstöjä ja raiskauksia ihan inhimillisiin aikoihin siis aamuseitsemän tai ilta yhdeksän aikoihin myös.

Vierailija
6/8 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tuli pikapankilta, vei 2 miestä häneltä 120e, KESKELLÄ KIRKASTA PÄIVÄÄ!!!

Itse en koskaan muuttaisi sinne. Niin paljon rauhattomia taloja, huumeita melkein joka rapussa (tämän tiedän koska veli on käyttäjä ja asuu siellä), alkohjolisteja ym...

Poikkeuksetta kaikki jotka siellä asuvat haluavat sieltä pois!

Mutta muuttakaa vaan, kyllä se teille selviää aika pian minkälaista siellä on. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, sieltä saa aika hurjaa seuraa...

Itse kävin siellä lukion ja en koskaan sine muutaisi tai haluaisi että laseni olisivat siellä koulussa.

Vierailija
7/8 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asun 3 pienen lapsen kanssa varissuolla ja olen itse ainakin tyytyväinen täältä löytyy kaikki kela,kaupat,pankit ja paljon kavereita aina pihalla

Vierailija
8/8 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma huumeneulat ihan yleisiä siellä nurmikoilla ja ulkomaalaisia todella paljon. Siellä asuu alemman sosiaaliluokan väkeä. Me asumme Turun Hirvensalossa meren äärellä, kannattaa muuttaa tänne puolelle kaupunkia, jos etsii asuntoa Turusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi