Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadepäivän tekemistä?

Vierailija
04.09.2006 |

Aapuuvaa... Me kun ollaan niin totuttu noihin ihaniin ilmoihin ja ollaan oltu ulkona melkein aamusta iltaan, ja nyt vain sataa ja sataa... Aamulla kyllä oltiin sadevetimissä ulkona, mutta ei siellä hirmuisen kivaa ollut...



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi