Lapseni ovat iältään
8v, 5v ja 2v. Olen aika uupunut, ja mies paljon pous kotoa. Vinkkejä kehiin kakilra. Voiko tämän ikäiset lapset uuvuttaa?
Kommentit (26)
No, en ole. Mutta kaipa tämä tästä. Ap
meillä oli jossain vaiheessa viis 0-10 v kotona.
onneks kaikki olivat hoidoissaan ja kouluissaan yms päivät ja itse sai olla töissä
Olisikohan sitä pirteämpi jos ei olisi hoitovapaalla? Onko tuo 2v hyvä ikä aloittaa hoitopaikassa. Ap
Minä teen keikkaluonteisia vuoroja. Ap
Nuo ovat isoja lapsia. Uupumuksesi tulee jostain muualta nyt.
Mikä on oma mielipiteesi? Saatko öisin nukuttua?
On sitä väsynyt jokainen välillä. Älä jää sitä miettimään. Lepää ja jaksat taas paremmin.
No, ei sitä kyllä aina voi lepäillä omien halujensa mukaan. Ja tässä päivärytmissä on pysyttävä lasten vuoksi. Ap
Jos se lohduttaa, että jollakulla oli asiat vielä paskemmin? Mulla oli tuon ikäiset lapset ja kävin töissä, tosin vaan 4pvää vkossa. Äiti kuoli, äidin äidilla diagnosoitiin altzheimer ja musta tuli hänen omaishoitajansa (muita ei yksinkertaisesti ollut, luojan kiitos Helsingin kaupungin kotihoitopalvelulle!) ja aviomies jäi kiinni siitä että paneskeli työkaveriaan. Oli aika musta syksy ja talvi ei voi muuta sanoa. Mutta tässä ollaan, lapset on nyt 13, 9 ja 7, duunipaikkakin on vielä ja naimisissakin ollaan yhä. Mummokin on jo haudattu. Eli asioilla on tapana selvitä, jotenkin aina.
Voi kamala! Kuinka kotipalvelu asian perusteli? Itsekin kun hoitsu olen. Ap
Mitä teette päivisin? Onko sinulla aikuisseuraa tarpeeksi?
Oletko saanut apua oloosi keltään?