Mitkä ovat suosikkisi joulukarkeista?
Omia suosikkeja ovat Rollot (englantilaiset toffeet) ja Pandan enkelikonvehdit (minttua ja toffeeta!)
Kommentit (38)
Eivät sinänsä ole joulukarkkeja, mutta minä syön näitä lähinnä jouluisin: geisha ja daim! Juliat on myös hyviä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:14"]
Fazerin joulusuklaa. Voi jeesus, jos joku tuttu keksisi lähettää jouluna. t: ulkosuomalainen
[/quote]
Minä kaipasin pitkään Fazerin sinistä (tylsää tiedän) ja kerran sitten mainitsin siitä ystävälleni. Nykyään tulee ennen joulua häneltä aina paketti jossa sekä sitä että reilusti salmiakkia. Minä sitten nyyhkytän aina paketin avatessani. Fazerin sininen on siis minun jouluntuojani.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:37"]
Miten pysyttte kuluttamaan lapsityövoimalla tehtyä suklaata? Tuleeko hyvä joulumieli?
[/quote]
no miksi vain miinustatte? Osuiko arkaan paikkaan?
Marmeladit, Finlandia ja Vihreät kuulat
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:37"]
Miten pysyttte kuluttamaan lapsityövoimalla tehtyä suklaata? Tuleeko hyvä joulumieli?
[/quote]
[/quote] Tulihan se Grinch paikalle :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:38"]
[/quote] Hyvä tavaton, kumpi sitä lapsityövoimaa käyttää Fazer vai Panda? En ole tiennytkään :(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:14"]Fazerin joulusuklaa. Voi jeesus, jos joku tuttu keksisi lähettää jouluna. t: ulkosuomalainen
[/quote]
Siis sitä missä on rusinoita jne vai pelkkiä piparimuruja? Mihin osoitteeseen haluut?
Da Capot. Siitä(kin) hyvä, että kukaan muu meidän perheessä ei tykkää niistä...
Jakobsenin peltirasiassa myytävä suklaa. Muita After Eight, Fazerin tryffelit ja käsin tehdyt konvehdit, belgialaiset konvehdit
Hyviä uutuuksia: Capuccino Da Capot ja Pandan vanija-mustikka. Näitä koemaistettu ja nämä ovat joulupöydän hankinnat. Wienernougat maistuu taivaalliselle, mutta se närästyksen määrä...simpukat olivat ennen hyviä, mutta mitä niille on tapahtunut, vai onko makuaistini muuttunut?
Fazerin Nordic Gourmet puolukkakonvehdit oli, mutta valmistus on lopetettu.
Uutta suosikkia ei ole kun nuo oli ylivoimaisia.
After Eight ja Brunbergin sinivalkoraidallisissa kääreissä olevat suklaatryffelit. Myös enkeli-suklaat.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:38"]
[/quote] Hyvä tavaton, kumpi sitä lapsityövoimaa käyttää Fazer vai Panda? En ole tiennytkään :(
[/quote]
[/quote]
Molemmat. Kaakaota kerätään lapsityövoimalla. Lapset joutuvat raataamaan teidän nautintonne eteen. Kannattaisi edes ostaa reilua kauppaa.
Fazerin parhaat, varsinkin kiss-kiss.
Kun olin pieni, iskä aina osti pari pussia fazerin parhaita ja ripusteltiin niitä karkkeja joulukuuseen sisaruksien kanssa. :)