Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten tuo Kummeli on noin huono sketsisarja?

Vierailija
06.10.2021 |

Tulee juuri kakkoselta. Vitsit on huonoja, tai mitään vitsejä ei oikein ole.. pelkkää heilumista. Muistan kyllä yläasteelta että näitä hokemia toisteltiin, mutta onhan tämä nyt täyttä sontaa kun tarkemmin katsoo. Mikä tässä on niin erikoista tai hauskaa?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä olen aina ihmetelly. Pulttiboiskin oli paljon hauskempi, äijissä oli jotain karismaa mikä kantoi kökköimprovisoinnitkin.

Kummeli oli puhtaasti mitätön.

Vierailija
22/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikea Tamppooni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeli paranee loppua kohti mutta täytyy sanoa että huumori vanhenee todella nopeasti.

Vierailija
24/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan ap-trolli huomioon, millaisella budjetilla ja kalustolla Kummeli on aikoinaan tehty. Ohjelma on kestänyt aikaa todella hyvin. Ja miten hyvin aikaa onkaan kestänyt esim. laadukkaat Reinikainen, Tankki Täyteen. Näitä ohjelmia katsotaan vielä 20 vuoden päästäkin. 

Miten budjetin suuruus vaikuttaa siihen, onko jokin hauskaa?

Et selkeästi tiedä TV-tuotannosta ja käsikirjoittamisesta mitään. Menehän koulunpenkille opiskelemaan.

Vierailija
25/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sanottava että tuo Olli Keskinen on hyvin samannäköinen kuin Mikko Leppilampi. Onhan se tietysti sen eno.

Leppilampi olisi ihan samannäköinen kuin Olli tuossa, jos ei treenaisi niin kovaa ja huoltaisi ulkonäköään. Olli on semmoinen olutversio Leppilammesta.

Vierailija
26/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummeli paranee loppua kohti mutta täytyy sanoa että huumori vanhenee todella nopeasti.

Näin on. Paitsi minun mielestäni Monty Python ei ole vanhentunut. Mutta esim. Julmahuvi, joka oli aikoinaan mun aivan ehdoton suosikki, tuntuu osittain vanhentuneelta sekin. On siinä silti monia hyviä hetkiä edelleen.

Vierailija
27/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sanottava että tuo Olli Keskinen on hyvin samannäköinen kuin Mikko Leppilampi. Onhan se tietysti sen eno.

Enpä tiennyt tuota!

No eihän kaikki samasta huumorista pidä. Itse tykkään Kummelista ja edelleen ne jutut naurattaa. Tykkään myös esim. Monty Pythonista, Snl:stä. Monenlainen huumori uppoaa.

Vierailija
28/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sketsien tekeminen on vaikeaa. Parhaat kummelipätkät ovat ihan timantteja. Ja sitten välissä on paljon kuraa. Mutta niin on aina sketsisarjoissa.

Vierailija
29/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu ja Tuija -sketseille mä (naisena) nauran aina vedet silmissä :D

Vierailija
30/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan ap-trolli huomioon, millaisella budjetilla ja kalustolla Kummeli on aikoinaan tehty. Ohjelma on kestänyt aikaa todella hyvin. Ja miten hyvin aikaa onkaan kestänyt esim. laadukkaat Reinikainen, Tankki Täyteen. Näitä ohjelmia katsotaan vielä 20 vuoden päästäkin. 

Ei se ajan patina minua haittaa, vaan huono tai olematon käsikirjoitus. Nuo sketsit on pelkkää hokemaa ja mölinää, ei mitään muuta.

Kummelit teki sit myös 5 elokuvaa josta ainaki Kultakuume menee helposti mun mielestä suomalaisten komediaelokuvien top 5seen

Koska niissä on edes jonkinlainen käsikirjoitus, siksi. Näissä telkkariin tehdyissä ei ole sellaista, tai on todella heikosti kyhätty jossakin baarissa poikien omien sisäpiirivitsien kautta. Vähän kuin Vintiöissä oli. Ei ne jaksa naurattaa, jos et ole itse siinä pöydässä istunut.

Vierailija
31/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaankaan makuun Kummeli ei ole mikään superhauska ikinä ollut. On niillä hyviäkin juttuja ja lähinnä Silvennoinen on hauska. Se nariseva pikkumies ärsyttää.

Suosittu oli aikanaan. Mutta verrattuna esimerkiksi Studio Julmahuviin, tässä ei ole mitään hauskaa.

Kummeli on  vielä hauska Studio Julmahovin rinnalla, joka on umpitylsää sisäpiirihuumoria. Ei aukea.

Vierailija
32/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sketsien tekeminen on vaikeaa. Parhaat kummelipätkät ovat ihan timantteja. Ja sitten välissä on paljon kuraa. Mutta niin on aina sketsisarjoissa.

Jep. Esim. Normipäivä on nerokas, eikä varmasti vanhene koskaan.

Vierailija
33/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä toimi. Lapinlahden linnut teki jo 10 vuotta aikaisemmin huumoria, jossa oli joku koukku ja idea. Tässä ei ole mitään. Ihan kuin olisi vaan sekoiltu ilman kässäriä ja luotettu, että hassunnäköiset hahmot riittää.

Osaatko edes laskea? Lapparit aloittivat vuonna -87 ja Kummeli -91. Eroa on neljä vuotta. Kyseiset TV-sarjat tulivat suurimmalta osin samaan aikaan. Lapparit oli myös hyvää komediaa, sitä en kiellä.

Vierailija
34/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa eläny pieruvitsi ei enää toimi.

Vierailija
35/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä toimi. Lapinlahden linnut teki jo 10 vuotta aikaisemmin huumoria, jossa oli joku koukku ja idea. Tässä ei ole mitään. Ihan kuin olisi vaan sekoiltu ilman kässäriä ja luotettu, että hassunnäköiset hahmot riittää.

Osaatko edes laskea? Lapparit aloittivat vuonna -87 ja Kummeli -91. Eroa on neljä vuotta. Kyseiset TV-sarjat tulivat suurimmalta osin samaan aikaan. Lapparit oli myös hyvää komediaa, sitä en kiellä.

No pointti tuli kuitenkin selväksi.

Vierailija
36/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka vei kaukosäätimesi. Siis eikö tosiaan ole muuta tekemistä.

Vierailija
37/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satu ja Tuija -sketseille mä (naisena) nauran aina vedet silmissä :D

Nykyään semmosta ei vois tehdä ku se ois Miisa Nuorgamin ja Iiris Suomelan mielestä naisvihaa

Vierailija
38/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan hyvä kysymys! Me aina näytetään joskus lapsille jotain Kummeli-sketsejä, ja aina ne valittavat ääneen, miten tämä voi olla niin huonoa :D

Tämä on täysin yleistä huumorintajuttomissa perheissä. Kuuluu ns. taudin kuvaan.

Vierailija
39/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sketsi perustuu johonkin universaaliin piirteeseen ihmisissä, se ei vanhene. Ajankohtaisia ilmiöitä parodioivat jutut vanhenee nopeasti.

Vierailija
40/80 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan ymmärrettävää, ettei keski-ikäinen pidä teineille suunnattua ohjelmaa hauskana.