Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsyttää pelailu

Vierailija
06.10.2021 |

Luulin, että tässä iässä minulla on vakituinen työpaikka, käyn töissä ja samanlainen elämä kuin muilla, mutta eipä mennyt elämäni niin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Ammattivalittajakin on taas tullut valistamaan meitä tärkeällä päivän sanomallaan.

Vierailija
2/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Ammattivalittajakin on taas tullut valistamaan meitä tärkeällä päivän sanomallaan.

Miksi pitää ilkeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kovin monella menee siitä huolimatta asiat elämässä kuten haluaisi, joten onneksi olkoon, olet samanlainen! Oikeasti, miksi pitäisikään elää kuten muut.. pelkäätkö olla erilainen, ja ettäsinulle nauretaan? Koska siitä taitaa pohjimmiltaan olla kyse.

Vierailija
4/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ilkeillä?

Miksi pitää valittaa jatkuvasti?

Vierailija
5/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin kovin monella menee siitä huolimatta asiat elämässä kuten haluaisi, joten onneksi olkoon, olet samanlainen! Oikeasti, miksi pitäisikään elää kuten muut.. pelkäätkö olla erilainen, ja ettäsinulle nauretaan? Koska siitä taitaa pohjimmiltaan olla kyse.

En pelkää olla erilainen, olen aina ollut erilainen kuin muut. Olisin kai vaan halunnut tavallisen elämän.

Vierailija
6/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää olla erilainen, olen aina ollut erilainen kuin muut. Olisin kai vaan halunnut tavallisen elämän.

Olen kaltaisesi, ei minullakaan ole "tavallista, normaalia elämää". Jään paitsi monesta itsestäänselvästä asiasta, mutta ainakin olen hengissä *koputtaa puuta* ja voin vielä tehdä asioita mistä tykkään. Olen päättänyt vaan puskea eteenpäin ja etsiä lisää mieluisia asioita, niin ei ole niin haavoittunut olo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi