Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö itse olevasi toivottu lapsi?

Vierailija
04.09.2006 |

Tuli tuosta vahinkolapsi ketjusta mieleen. Itse olisin jäänyt syntymättä mutta 60-luvulla ei niin vain aborttia saanut. Näin äitini on minulla kertonut. Meni sitten naimisiin isäni kanssa eivätkä ole eronneet, jo 39 vuotta naimisissa. Miksiköhän tuon minulle kertoi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isäni yrittikin pakottaa äitiä aborttiin. Mutta tässä olen ja hassua että minusta tuli lopulta isäni silmäterä, eli kaiketi omaa huonoa omatuntoaan helpotti antamalla mulle kuunkin taivaalta.

Vierailija
2/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenikin tulevat tietämään olevansa toivottuja.

Mies on ollut vahinko ja tuo tieto tuntuu olevan hänelle edelleen hieman kova paikka.:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitini on jopa kertonut,että sain alkuna vain yhdestä ainoasta kerrasta jolloin he olivat yhdessä isäni kanssa (siis sillätavalla) moniin kuukausiin ja heti silloin äitini tiesi, että nyt tulee vauva :). Sama veljeni kohdalla.

Vierailija
4/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko olin, vanhemmat menivät naimisiin ja ovat edelleen yhdessä. Tuskinpa olin varsinaisesti toivottu, sillä äiti oli vast 19-vuotias ja koulukin kesken. Ei-toivotuksi en ole kuitenkaan itseäni koskaan tuntenut :)

Vierailija
5/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saatiin ihana uusi koti ja ihanat adoptiovanhemmat jotka todellakin halusivat lapsia talon täyteen.

Vierailija
6/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottu. Olin perheemme kolmas lapsi ja äitini ainakin sanoi, että tuli heti raskaaksi, kun lasta kulloinkin alkoivat yrittämään.

Vierailija
7/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei minua haittaisi, vaikka olisinkin muuta. Tärkeintä on se, onko lasta rakastettu sen jälkeen kun hän on syntynyt. Minusta on yksi ja sama, onko hänen tulonsa ollut tarkoitettu vai ei.

Minulle tosin ei voisi ei-toivottuja tullakaan. Yllätyksiä korkeintaan. :)

Vierailija
8/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Olen kahdesta lapsesta nuorempi ja isosisareni on hänkin toivottu, ettei sillä mitään.)

Vierailija
9/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät olleet seurustelleet kuin pari kuukautta. Menivät sitten naimisiin ja olivat 20 naimisissa.

Vierailija
10/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut tyytyväinen, kun oli niin nuoret vanhemmat = ).

Vierailija
11/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapsetkin ovat heille toivottuja.

Vierailija
12/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain alkuni 4 vuotta häiden jälkeen, kun äitini oli päättänyt, että ennen 30-vuotispäiviä pitää esikoinen saada vaikka opinnot olivat kesken.

Vierailija
13/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritettiin 6 vuotta saada. Olen ainut lapsi kun sisaruksia ei tullut. Voitte kuvitella miten vanhemmat vieläkin 30-v paapovat....

Vierailija
14/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidän olevani rakastettu, joten sillä ei ole mitään merkitystä toivoivatko vanhempani lasta ennenkuin minä sain alkuni.

Vierailija
15/15 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai yhden keskenmenon tuossa välissä. Sitten hän näki unen, jossa pieni vaaleahiuksinen tyttö tuli hänen luokseen joka sanoi tulevansa 3 vuoden päästä. 3 vuoden päästä minä synnyin :)

Äitillä ollut toinenki metka uni. Viikkoa ennen esikoiseni syntymää hän lähetti minulle tekstiviestin, että oli nähnyt unen että sain lapsen joka oli 53cm pitkä ja painoi 4020g. Ja arvaatte varmaan....nuo on just presiis poikani syntymämitat.

Äidin mielestä hänellä on näkijän vikaa mutta minusta nuo ovat vain hassuja sattumia :) Osuvia sellaisia, tottakai, mutta kuitenkin sattumia.

Ja jouduinpas sivuraiteillen tämän viestin kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi