Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä illan provoilut ja riita???

Vierailija
29.11.2014 |

Pari hassua yritystä on tullut mutta lukijat bongasivat ne heti provoiluksi ja siihen lörähti. Nyt alkaa mulle tulla vieroitusoireita ja pitäisi pian päästä riitelemään. Solvauksiakin olen miettinyt jo monta päivää ja kirjoittanut ne valmiiksi muistiin.

KERTOKAA MISSÄ PÄÄSEN RIITELEMÄÄN???? Lähen koiran kanssa ulos iltakierrokselle ja kun tulen takaisin niin korkkaan sidukan. Siinä vaiheessa pitää olla riita pystyssä, älkää hyvät av mimmit pettäkö mua. En jaksa jokayö valvoa pikkutunneille päästäkseni nahistelemaan aina niitten samojen iänikuisten av yökirjoittajien kanssa. Nyt zemppiä ZEMPPIÄ!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiiliprovoilija palstalla klo 4:14. Nykyään melkein joka yö tämä tyyppi nylkyttämässä.

Vierailija
4/25 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/4337098/ketju/teen_tanne_aina_oisin_kannissa_provosoivia_keskusteluja

Vaan minäpä en olekaan kännissä kirjoitellessani.

t. Arvuuttaja

Vierailija
5/25 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otsikko alkaa sanalla Naurattaa niin viesti on provo. Otsikossa tuo sana ei koskaa kuvaa humoristista suhtautumista vaan sillä tarkoitetaan alentuvaa asennetta. Sellaisella viestillä on hyvä lähteä kerjäämään vihaisia vastauksia.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4338533/ketju/naurattaa_yli_4_kymppiset_kenella_ei_ole_vasemmassa_nimettomassa_sormusta

http://www.vauva.fi/haku/hakualue/forum?q=naurattaa

Vierailija
6/25 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset pedofiiliprovot palstalla

Su 30.11 klo 0:37 ja 2:48

Ma 1.12 klo 4:35

Ke 3.12 klo 4:14

Tämän illan pedofiiliprovo

Ti 9.12 klo 1:04 ja kuvalinkkeineen 1:42

Vierailija
7/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiiliprovoilija heitti kaksi aloitusta klo 0:37 ja 2:48, kala ei käynyt koukkuun. 

Vierailija
8/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt edes. Ollut pitkä päivä ettekä tällä kertaa auta mua pysymään hereillä. 

Vierailija
9/25 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:33"]

https://ylilauta.org/satunnainen/

[/quote]

Hieman nuoremmalle väelle tarkoitettu. 

Vierailija
10/25 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin hyväntahtoista porukkaa, ettei riitely kiinnosta. Nosta malja sille!

Vierailija
11/25 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki moderoitu :( kolmesti olen joutunut nettitikun irroittamaan ja päivittämään IP:n tän illan aikana, bannia on tullut ja hyvät provot poistettu. Vituttaa. 

Vierailija
12/25 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, et näin valoisan tunnelmainen ilta! Kauniita unia ja unihalit! Smack!

Vierailija
13/25 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiiliprovoilija palstalla klo 4:35

Vierailija
15/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat idiootiltä ap. Jatka siitä.

Vierailija
16/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:11"]

Vaikutat idiootiltä ap. Jatka siitä.

[/quote]

Jos olisinkin fiksu niin osalisin itse laatia omat provoiluketjuni. Mutta kun en ole, ah ja voih. Idioottisuus kun on minulla synnynnäistä. Siksi pyydän teiltä apua ja kyselen riitelyketjuja. Kertokaa kertokaa missä pääsen riitelemään!!!!!

Osaan kyllä esittää erilaisia ihmisiä ja keskustella itseni kanssa eli siinä ei tule ongelmaa. Mulla vaan on ongelmana tuo uskottavan riitelyaloituksen laatiminen. Jos on väärä otsikko tai väärään aikaan aloitettu niin sitten lässähtää kuin pannukakku.

Vierailija
17/25 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:30"]

Kaikki moderoitu :( kolmesti olen joutunut nettitikun irroittamaan ja päivittämään IP:n tän illan aikana, bannia on tullut ja hyvät provot poistettu. Vituttaa. 

[/quote]

Ihmettelinkin kun uskonkiihkosta huolimatta palstalla oli tavanomaista vähemmän riitelyä. Arvelinkin, että häiritsevä provoilu on yhden tai kahden tyypin käsialaa kun sitä joko on paljon tai sitten sitä ei ole juuri ollenkaan. Ylläpito siis voi halutessaan vaikuttaa asiaan. Suomi24:n puolellahan tuota halua ei ole vuosiin ollut.

Yhdellä palstalla riehumisen määrä aikoinaan riippui siitä, kuka kulloinkin oli avohoidossa ja kenet oli otettu takaisin suljetulle. Eräs sankari onnistui suljetulle joutuessaan itse laittamaan hoitoon joutumisestaan viestin palstalle päästyään sisäänoton yhteydessä jollakin tekosyyllä hoitamaan tärkeän asian tietokoneella. Sitten yli vuoden hiljaisuus.

Vierailija
18/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salme Pasi ketjuissa on rasittavaa kinastelua. Voisit mennä niihin mukaan.

Vierailija
19/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä tuota perinteistä ikäero-asiaa monen ketjun verran tänäänkin :D

Eivät tosin ole oikein ottaneet tuulta alleen, mutta sitkeästi joku noista ketjuista etusivulla koko ajan roikkuu. 

Vierailija
20/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittolakijutut vei kaikki voimat. Ei jaksa enää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi