Että mä välillä vihaan mun miestä!!!
On oppinut kotonaan niin pullamössöruoalle, ettei mitään rajaa. Ruokaa ei saa maustaa kuin suolalla ja pippurilla ja niitäkin mahdollisimman vähän. Lihasta ei tykkää, paitsi jauhelihasta. Kalaa ei syö muuta kuin kalapuikkoina. Eikä kanaakaan oikein, kun ällöttää kuulemma suutuntuma. Ei puhettakaan, että vois ikinä syödä mitään "eksoottista", siis esim. Äyriäisiä, juustoja (aurajuusto on kauhistus, paras juusto on hajuton ja mauton arkijuusto), kunnon pihvejä tai kasvisruokaa. Peruna kaikissa sen muodoissa ja jauhelihaa niin hyvä on. Salaattiin tomaattia ja kurkkua. Paprikallekin nyrpistelee. Ei sipulia, ei fetajuustoa.
Ne kerrat, kun olen yrittänyt tehdä jotain hänen normeista poikkeavaa ruokaa niin on mököttänyt ja jättänyt syömättä. Ei siis edes maistanut. Vituttaa. Ugh. Olen puhunut.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:08"]
On oppinut kotonaan niin pullamössöruoalle, ettei mitään rajaa. Ruokaa ei saa maustaa kuin suolalla ja pippurilla ja niitäkin mahdollisimman vähän. Lihasta ei tykkää, paitsi jauhelihasta. Kalaa ei syö muuta kuin kalapuikkoina. Eikä kanaakaan oikein, kun ällöttää kuulemma suutuntuma. Ei puhettakaan, että vois ikinä syödä mitään "eksoottista", siis esim. Äyriäisiä, juustoja (aurajuusto on kauhistus, paras juusto on hajuton ja mauton arkijuusto), kunnon pihvejä tai kasvisruokaa. Peruna kaikissa sen muodoissa ja jauhelihaa niin hyvä on. Salaattiin tomaattia ja kurkkua. Paprikallekin nyrpistelee. Ei sipulia, ei fetajuustoa. Ne kerrat, kun olen yrittänyt tehdä jotain hänen normeista poikkeavaa ruokaa niin on mököttänyt ja jättänyt syömättä. Ei siis edes maistanut. Vituttaa. Ugh. Olen puhunut.
[/quote]surkeat ruokailutottumukset, mutta oikein pistaa vihaamaan? Mitahan se sanoisi jos tietaisi.....
Voisiko olla jotain esim.neurologista myös taustalla, aistiyliherkkyyttä, autismia yms. Heillä usein näitä haju, maku, ruoan rakenne, kastike yms. ongelmia? Voi olla ihan todellistakin, ei pelkkää ns.nirsoilua.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:08"]On oppinut kotonaan niin pullamössöruoalle, ettei mitään rajaa. Ruokaa ei saa maustaa kuin suolalla ja pippurilla ja niitäkin mahdollisimman vähän. Lihasta ei tykkää, paitsi jauhelihasta. Kalaa ei syö muuta kuin kalapuikkoina. Eikä kanaakaan oikein, kun ällöttää kuulemma suutuntuma. Ei puhettakaan, että vois ikinä syödä mitään "eksoottista", siis esim. Äyriäisiä, juustoja (aurajuusto on kauhistus, paras juusto on hajuton ja mauton arkijuusto), kunnon pihvejä tai kasvisruokaa. Peruna kaikissa sen muodoissa ja jauhelihaa niin hyvä on. Salaattiin tomaattia ja kurkkua. Paprikallekin nyrpistelee. Ei sipulia, ei fetajuustoa.
Ne kerrat, kun olen yrittänyt tehdä jotain hänen normeista poikkeavaa ruokaa niin on mököttänyt ja jättänyt syömättä. Ei siis edes maistanut. Vituttaa. Ugh. Olen puhunut.
[/quote]
Jätä se sika. Ansaitset parempaa.
Jos aikuinen on noin nirso niin minä varmaan olisin välittämättä. Jos ei kelpaa niin keittiössä on kyllä tilaa. Voidaan kokata molemmat tai välillä vaikka se toinen ihan yksin. Suostun kyllä syömään.
Munkin mies oli tuollainen. Pikkuhiljaa ujutin ruokiin mukaan salaatteja, kasviksia, juustoja, kalaa ja kanaa... nykyään menee ainakin annos (ei jätä syömättä vaikkei niin pitäisikään, mutta kertoo kyllä jos ei halua syödä uudelleen) ja on joskus itse jopa ehdottanut jotain ihan uutta.
Anoppi edelleen tarjoilee sitä tasapaksua, maustamatonta ruokaa eikä koskaan syö mitään valmistamaani. Oon vaan onnellinen siitä, että mies on voittanut monta ennakkoluuloaan.
lapsien kanssa taidatte seurustella/olla naimisissa. voimia teille kaikille!
Ihana miesvihaketju!! Aplodeja!!!!
Tapa nälkään se mies ellei ole lapsia mitä tappaa.