Ehostaudutko koskaan vain omaa miestäsi varten?
Kommentit (21)
Joskus, aika harvoin. Kelpaan miehelle oikein hyvin naturellina, ja pysyy ihokin paremmassa kunnossa. Hiuksillekin riittää enimmäkseen harjaus.
Ihmettelen ettei tää herätä enempää keskustelua.
Kyl jotain pientä, niin ettei mies edes huomaa. Ei pidä näkyvästä meikistä. Mutta mitä ei tiedä... Parisuhdeiltaa varten, vaikka. Normaalisti en juuri meikkaa, joskus laitan ripsiväriä, kerran vuoteen värjäytän ripset ja kulmat.
Aina, joka päivä.
Mies on varmaan niin tottunut ettei osaa arvostaa sitä:(
En nyt välttämättä vain miestäni varten, mutta joskus meikkaan ihan itseni iloksi ja ehkä samalla myös miehen iloksi. Huolehdin kyllä siitä, että kulmakarvani ovat aina kuosissaan ja siistit, hiukset ovat puhtaat ja harmaita jouhia ei näy, en haise ja vaatteeni ovat asialliset.
Joskus oikein erityisesti, mutta useimmiten kotona ollessa en esim. meikkaa. Jos lähdetään "treffeille" vaikka leffaan tai syömään niin laittaudun tietysti, nimenomaan miestä varten, että saa kuljettaa kaunista naista käsipuolessaan eikä jotain homssuliisaa :)
Arkena meikkaan vaan ja ainoastaan töitä ajatellen, kun työskentelen kosmetiikan parissa, täytyy ulkonäköni olla huoliteltu. Viikonloppuisin en meikkaa, kun ei ole töitä - mutta meikkasin esimerkiksi tänään, vaan ja ainoastaan mieheni iloksi :) Punaista huulipunaa ja kevyt kerros ripsiväriä saa mun oloni pirteämmäksi sekä kauniimmaksi ja miehen hymyilemään.
En ehostaudu miestäni varten. Meikkaa ja pukeudun nätisti kun lähden "kavereiden"kanssa illanviettoon.
En ikinä. Ehostaudun aina ja iänkaikkisesti vain omaa itseäni varten kun en kestä katsoa peilikuvaa muuten. Tulen huonolle tuulelle jos näytän epäsiistiltä.
Kyllä, useinkin. Saatan vapaapäivinä olla ilman meikkiä verkkareissa muuten, mutta kun mies tulee kotiin niin vaihdan jotain nätimpää ja meikkaan. Samaten joskus lähetän hänelle selfieitä, joita varten olen meikannut ja laittautunut.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:27"]
Aina, joka päivä.
Mies on varmaan niin tottunut ettei osaa arvostaa sitä:(
[/quote]
Tämä on muuten varmaan totta! Miehet valittaa ettei nainen panosta tarpeeksi ulkonäköönsä ja sit kun niin tekee, niin sitä ei arvosteta.
Kyllä. Meikkaan ja laitan hiukset lähes päivittäin. Olen hoitovapaalla, mutta tykkään pitää ulkonäöstäni huolta sekä itseni että mieheni takia. Toki välillä on verkkarit jalassa ja hiukset sekasin eikä meikkiä koko päivänä. Mutta harvemmin niin :) Aamuisin kuljen kotona aika räjähtäneen näköisenä pinkissä kylpytakissa.
En miestä varten. On muutenkin koko ajan kimpussa, sama kuljenko laittautuneena vai virttyneet kamppeet päällä ja tulla sekaisin..
Kyllä. Joskus haluan hemmotella miestä joten laitan kauniit meikit ja valitsen miehen lemppari asuista. Samaa tekee mieskin että pukeutuu välillä vaatteisiin ja laittaa hiuksensa juuri niin kuin minä tykkään eniten. Ei tartte joka päivä tälläytyä mutta sillon tällöin on kiva tietää puolin ja toisin että arvostaa toista myös sillä omalla ulkonäöllä ja haluaa näyttää hyvältä juuri hänelle
Juu. Hiukset laitan aina ja huolehdin ihoni kunnosta ja koitan laittaa nätit vaatteet kotona. Välillä meikkaan kevyesti ja joskus vähän vahvemmin, monesti olen kuitenkin ilman meikkiä. En oikein tiedä mitä mieltä mieheni on, että näytänkö hänestä nätimmältä ilman meikkiä vai meikkien kanssa, joten meikkaan lähinnä omaksi ilokseni :D
Mieheni ei huomaa olenko meikannut vai en, joten sitä teen enemmän itseäni varten. Joskus pukeudun alusvaatteisiin, joista tiedän mieheni pitävän.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:12"]Miksi? Mikset?
[/quote]
Kyllä koska olen hänen vaimonsa. Hän ei kyllä noteeraa asiaa mitenkään. Muut miehet kyllä.
Joskus, joskus myös pukeudun jollain tavalla minkä tiedän kiihottavan miestäni (alusvaatteet, korkokengät, hänen työvaatteensa ;)) ja yllätän hänet. Nykyään hiukan harvemmin kun on pienet lapset niin useammin mennään suoraan asiaan. Yhdessä uloslähtiessäkin usein ehostaudun jotta näyttäisin paremmalta miehen rinnalla, ettei hänen tartte hävetä minua :D Mieheni mielestä tietenkin ihan typerää ajattelua, hänestä näytän hyvältä vaikka tukka pystyssä meikit levällään ;)
en kelpaa mitenkään :( testattu on.
Ostin juuri silmälasit (en tarvitse), miestä kiihottaa rillit eräässä fantasiassaan. Ehostaudun aina muutenkin.