Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi on parempi enterprisen kapteeni Kirk vai Jean luc Picard

Vierailija
05.10.2021 |

mitä mieltä olette?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirk tietysti. On muuten Shatner kova äijä, kun lähtee Virgin Galacticilla vielä 90-vuotiaana käymään avaruudessa. Lisäksi olin pikkutyttönä rakastunut Spockiin. Alkuperäinen Star Trek on ainoa oikea.  

Kirk on äijä isolla Ä:llä! Ja Spock oli myös minun unelmieni mies esiteininä/teininä 😁🖖

Vierailija
22/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jean-Luc Picard, ehdottomasti. Muutenkin Next Generation -miehistö paljon asiallisempaa ja särmempää porukkaa. Oma suosikkini komentajakapteeni Data, kyllä oli kuuma droidi!

Tykkään, vaikka Kirk onkin mielestäni ainoa oikea. Nuo on kaikki omalla tavallaan nautittavia. Täytyiskö pitää viikonloppuna Star Trek maratoni ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirk tietysti. On muuten Shatner kova äijä, kun lähtee Virgin Galacticilla vielä 90-vuotiaana käymään avaruudessa. Lisäksi olin pikkutyttönä rakastunut Spockiin. Alkuperäinen Star Trek on ainoa oikea.  

Kirk on äijä isolla Ä:llä! Ja Spock oli myös minun unelmieni mies esiteininä/teininä 😁🖖

Samikset! Mulla jäi vielä päälle toi genre sekä kirjoissa että leffoissa. En ole katunut. 

Vierailija
24/37 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samikset! Mulla jäi vielä päälle toi genre sekä kirjoissa että leffoissa. En ole katunut. 

Jeeeee!! No niin jäi mullakin. Eikä todellakaan kaduta 😄

Vierailija
25/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirk. Ilman häntä ei olisi myöskään Picardia.

Näin aikuisena kun on nuo alkuperäiset Star Trekit katsonut (kun on saanut teiniangstiinkin etäisyyttä), niin olen tajunnut, kuinka vääristynyt kuva Kirkistä on muodostunut meemien ja somen pohjalta. Ei kapteeni Kirk ollut mikään holtiton naistenjahtaaja, hän oli hyvinkin hillitty ja hallittu. Äärettömän lojaali lähimmilleen. Picard on (käsikirjoittajien takia tietenkin!) paljon epävakaampi...

Vierailija
26/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kyssäri, molemmat hienoja, mutta vastataan että Kirk.

Vierailija
27/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean Luc. ei kahta kysymystäkään. 

Vierailija
28/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirk, äijempi. Picard meni pilalle tuossa uutuussarjassa ja psykopaattina elokuvissa.

Olet sitten RLM:ää katsonut?

Kannattaa ottaa suolalla niiden kommentit Star Trekistä. Välillä ihan hyviä pointteja, mutta todellisuudessa ukot ovat unohtaneet puolet ST-sisällöstä. 

Vierailija
29/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yli 14 vuotiaat pysty noita kökköyksiä nauramatta katsomaan? Paitsi autistit ja aspergerit joille ne kai on suunnattukin.

Parempaa ja älykkäämpää viihdettä kuin 99% nykyroskasta, mitä TV:stä tai elokuvateatterista tulee. JA positiivisemmat tulevaisuudennäkymät niissä oli kuin suurimmassa osassa viihteestä nykyään.

Ainiin, "äitis on autisti".

Vierailija
30/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Picard on älykkäämpi kaveri.

Ja kantaa komeasti kaljunsa.

Vierailija
31/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yli 14 vuotiaat pysty noita kökköyksiä nauramatta katsomaan? Paitsi autistit ja aspergerit joille ne kai on suunnattukin.

Mene sinä katsomaan niitä marvelin trikooelokuviasi tai salkkareita ja jätä nämä fiksuille.

En katso niitäkään. Nekin ovat naurettavia lapsille ja tyhmille tehtyjä. 🙂

Jotenkin huvittaa, että vauva-palsta -kommentoija tulee sanomaan -Star Trekistä- että ne ovat "naurettavia" ja "tyhmille"(!) tehtyjä.

Sori, nyt on vain pakko korjata: Star Trek, ja nimenomaan Next Generation, on nimenomaisesti tehty niille "viksuille". Toki se alkuperäinen ST näyttää jo pahasti ikänsä. 

Oli sekin silti aikansa TV-viihdettä huomattavasti fiksumpaa. Nunnukanunnukalailaa,joo.

Vierailija
32/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Star Trek on New World Order propagandaa pohjimiltaan. Hyvä pitää se mielessä, kun tätä viihdettä kuluttaa, ettei tule aivopestyä kaikenmaiilman ideologioihin.

Niin, olisihan se kamalaa, jos kenenkään ei tarvitsisi tehdä p*skaduuneja, rahalla ei olisi merkitystä, kaikki ongelmat pyrittäisiin ratkaisemaan diplomaattisesti, ja kaikki maat pyrkisivät samoihin tavoitteisiin.

Olisi se kamalaa. Paljon parempi on tämä maailma, jossa muutama maa sekoilee vuosisadasta toiseen aiheuttaen tasaisin väliajoin miljoonien ihmisten kuolemat toimillansa. Plus tietysti nälänhädät ja taudit, ne on siistejä. Ja tuuririkkaat myös.

Vierailija
33/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä katsomaan niitä marvelin trikooelokuviasi tai salkkareita ja jätä nämä fiksuille.

En katso niitäkään. Nekin ovat naurettavia lapsille ja tyhmille tehtyjä. 🙂

Sittenhän ne sopivat täydellisesti sinulle, joka trollaat vauvapalstalla.

Eivät sovi. En ole lapsi enkä tyhmä.

Vain idiootit ja lapset toimivat kiistattomilla määritteillä.

Vierailija
34/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat toisen pelkällä sukunimellä ja toisen etu- ja sukunimellä? Ärsyttävää tuollainen epäjohdonmukaisuus.

Ne ovat:

James Tiberius Kirk

Jean-Luc Picard

Vierailija
35/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Troi oli kivan näkönen, siinä ST generationsissa.

Vierailija
36/37 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ensirakkaus oli Data. ☺

Vierailija
37/37 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Top 20 Sci-Fi Starship Captains of All Time, according to Kunochan.com, are as follows:

Jean-Luc Picard (Star Trek: The Next Generation)

James T. Kirk (Star Trek)

Han Solo (Star Wars)

Kathryn Janeway (Star Trek: Voyager)

Malcolm Reynolds (Firefly)

William "Husker" Adama (New Battlestar Galactica)

Bruno J. Global (The Super Dimension Fortress Macross)

Turanga Leela (Futurama)

Jacob Keyes (Halo)

John J. Adams (Forbidden Planet)

Wilhuff Tarkin (Star Wars)

Christopher Pike (Star Trek)

Creideiki (Startide Rising)

David Bowman (2001: A Space Odyssey)

The Doctor (Doctor Who)

Zaphod Beeblebrox (Hitchhiker's Guide to the Galaxy)

Exeter (This Island Earth)

John Robinson (Lost in Space)

Adama (Old Battlestar Galactica)

Khan Noonien Singh (Star Trek II: The Wrath of Khan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä