Seksiehdotuksia baarissa
Saatteko miehiltä baarissa suoria seksiehdotuksia ja mitä mieltä olette niistä? Tapasin eilen baarissa ystäväni miehen, joka vähän aikaa juteltuamme totesi mun olevan niin helvetin hyvännäköinen, että tekis mieli ihan heti päästä panemaan. Otin tämän kohteliaisuutena :) En tosin usko, että kyseinen mies olisi ihan oikeasti ollut valmis vaimoaan pettämään. Saan kyllä kuulla miehiltä usein kohteliaisuuksia, jotka luen seksiehdotuksina, mutta näin suoria harvemmin.
Kommentit (5)
Nuorempana kun tuli yksin kuljettua baareissa harva se viikonloppu niin hyvin suoriakin ehdotuksia sai välillä miehiltä kuulla. Nykyään tulee käytyä harvoin baarissa, joten todella harvoin tulee miehet mitään ehdottelemaan. Ne harvat kerrat kun tulee lähdettyä, niin vaimon kanssa yhdessä usein miten.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:00"]
Saatteko miehiltä baarissa suoria seksiehdotuksia ja mitä mieltä olette niistä? Tapasin eilen baarissa ystäväni miehen, joka vähän aikaa juteltuamme totesi mun olevan niin helvetin hyvännäköinen, että tekis mieli ihan heti päästä panemaan. Otin tämän kohteliaisuutena :) En tosin usko, että kyseinen mies olisi ihan oikeasti ollut valmis vaimoaan pettämään. Saan kyllä kuulla miehiltä usein kohteliaisuuksia, jotka luen seksiehdotuksina, mutta näin suoria harvemmin.
[/quote]
Heitti sitten sen pakollisen ehdotuksen alkuun , niin juttu voi jatkua kaveripohjalta tai onhan siinä kuitenkin pallo heitetty sinulle. Samalainen huumorintaju voi kyllä viedä pidemmällekin, vaikka se olikin kääritty kohteliaisuuden kääreeseen. Muista että se oli tilanteessa kun alkoholi muuttaa kaikki asiat mukaviksi ja naiset kauniiksi.
Minun vaimo ssa usein tällaisia ehdotuksia.
Sanoo ensin kiitos ei, mutta sitten menee kuitenkin panemaan
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:38"]
Nuorempana kun tuli yksin kuljettua baareissa harva se viikonloppu niin hyvin suoriakin ehdotuksia sai välillä miehiltä kuulla. Nykyään tulee käytyä harvoin baarissa, joten todella harvoin tulee miehet mitään ehdottelemaan. Ne harvat kerrat kun tulee lähdettyä, niin vaimon kanssa yhdessä usein miten.
[/quote]
Homobaareissako oot käyny?
-Niksu
Tutuilta ja tuntemattomilta olen saanut, varatuilta ja vapailta. Joidenkin kanssa olen lähtenyt petipuuhiinkin asti, yleensä nää tyypit on niin kännissä ettei vois vähempää kiinnostaa. Ai niin kaikki moralistit, olen naimisissa.