Oletko sammunut alkoholista?
Itse olen vain yhden kerran ja sekin tapahtui kun olin osin kipeänä. Kamala nuoruuden muistikuva.
Kommentit (6)
Kerran piti lähteä hakemaan saunakaljat, mutta torkahdin ja kauppa ehti mennä kiinni.
No eiköhän about jokainen suomalainen sammu perjantaisin.
Joo joskus siinä lukion kolmannella kun kavereiden kanssa juhliessa sammuin joka kerta. Nelkytkiloinen, paastoileva teinityttö ei hirveän hyvin kestänyt viinaksia. Kertaakaan ei krapulaa tullut. Nykyisin perheellisenä yksi tai kaksi lonkeroa/drinkkiä illassa muutaman kerran vuodessa.
Nuorempana kun join alkoholia niin 90% tapauksista sammuin. Kaikki tai ei mitään oli aina. Samalla tavalla kuin siinä Last Samurai elokuvassa se Nathan Algren joi. Kauhea myrkky.
Olen sammunut öbaut monesti. Se tosin vaatii ihan järkyttävän määrän. Mitä on porukalla otettu niin olen se viimeinen joka on pystyssä. Silloin jos on niin pistän palamaan laitonta. Usein sekakäytän ettei tule juotua sitä alkoholia liikaa
Joku voisi sanoa että osaan käyttää päihteitä. Tiedostan kun olen humalassa tai pilvessä. Silloin olen vähän sanotaan vaikka huoleton hulttio.
Päihteistä vielä sekin. Valestus kertoo vain väärikäytöstä. Ihmiset kuitenkin käyttää eikä missään ohjata/opasteta päihteiden oikein käyttöön. Jossain utopiassa ihmiset ei ehkä käytä päihteitä.
Hirveän monta kertaa. Mutta olenkin alkoholisti joka ei hallitse nautiskelua.