Mistä 30 v nainen löytää kavereita?
Missä olen ollut ovat sisäänpäin kääntyneitä tai yli-innokkaita. Mistä löytää samanhenkisiä joilla motivaatiota olla kavereita, mutta sillein hyvällä tahdilla?
Kommentit (20)
En tiedä, olen mies. Yli 30-v miehet eivät saa uusia kavereita enää, toivottavasti naiset edes. Harrastusten parista?
Vierailija kirjoitti:
Järjestä kotibileet.
No ei ole kavereita keitä kutsua sinne, eikä ventovieraitakaa kotii viitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestä kotibileet.
Ventovieraista ne kaveriksi muuttuu.
Aloita uusi harrastus, liity somessa erilaisiin seuranhaku palveluihin, Facebookissa on myös ystävä ryhmiä, kiertele eri tapahtumissa, ravintoloissa...
Vierailija kirjoitti:
Aloita uusi harrastus, liity somessa erilaisiin seuranhaku palveluihin, Facebookissa on myös ystävä ryhmiä, kiertele eri tapahtumissa, ravintoloissa...
Somessa enimmäkseen ihan outoja
Vierailija kirjoitti:
Ne kaverit yleensä jää sinne harrastuksiin, jokainen tekee omaa juttujaan, ei halua/ehdi tutustua siinä
Minä sain työpaikalta. Soitellaan välillä ja nähdään max kerran kuussa. Tämä siis sen jälkeen kun vaihdoin työpaikkaa.
Moi ap, missä päin asut? Millainen olet?
Vierailija kirjoitti:
Minä sain työpaikalta. Soitellaan välillä ja nähdään max kerran kuussa. Tämä siis sen jälkeen kun vaihdoin työpaikkaa.
Mikä ala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Kai se oli palveluala. Minä tein keikkaa näiden parin työpaikalla eli työn merkeissä oltiin aika harvoin tekemisissä mutta siitä se lähti.
Opetusalalla löytää helpohkosti uusia kavereita työkavereista, jos ei ole itse mikään perässä vedettävä umpisuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Kai se oli palveluala. Minä tein keikkaa näiden parin työpaikalla eli työn merkeissä oltiin aika harvoin tekemisissä mutta siitä se lähti.
Ollaan siis myös somessa kavereita. En minä mutta toinen on aktiivinen päivittämään niin minun on helppo kysyä hänen kuulumisia kun näen jo pintaraapaisun niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestä kotibileet.
Eivät ne enää bileiden jälkeen ventovieraita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa enimmäkseen ihan outoja
Tarkoitan etsitään kavereita ryhmiä, sieltä kuullut kukaan löytänyt oikein mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestä kotibileet.
Eivät ne enää bileiden jälkeen ventovieraita ole.
Kutsuisitko itse täysin tuntemattomia kotiisi? Mitä vaan pahaa voi tapahtua todennäköisemmin jos kutsuu ihmisiä sinne keitä ei tunne
Vierailija kirjoitti:
Moi ap, missä päin asut? Millainen olet?
Miksi?
Järjestä kotibileet.