APUA!! Auttakaa! RASKAANA!! Tunteeko joku?
Apua! Mullon kauhee tilanne! Tapasin viikonloppureissussa Hesassa dtm:ssä söpön kundin, minkä kanssa sekoiltiin kimpassa pitkin iltaa ja lopuksi päädyttiin rakastelemaan roskakatokseen. Siinä kännissä sutiessa unohtu kortsu ja mä en hokassu edes et olin pilsuista tauolla...Ja nyt olen sit paksuna. Tämä raskaus oli ehtinyt jo viikolle 12 ennenkuin mä edes tajusin venaavani skidiä. Mulloli nimittäin ihan normit kahet menkat vielä paksuksi tulon jälkeen, enkä hokassu mitään kunnes viimesimmät jäi pois. Nyt on sit tilanne se, että aborttikin on myöhänen...
Jotenkin olen nyt hyväksyn sen tosiseikan, että tää muksu nyt syntyy ja musta tulee äiti. Tuntuu vaan hitsin keljulta, etten tiedä lapsen isästä mitään muuta, kun et sen kutsumanimi on Make. Mulla ei olis Makelle mitään vaatimuksia lapsen suhteen, mut haluisin tuntee sen edes jotenkin. Tän skidinkin kannalta tuntuu aika rassaavalta, jos se joskus kyselee isästään ja voin sanoo sille vaan et se oli yks Make...
Siksi mä pyydänkin, voisko kaikki jonkun Maken tuntevat levittää tätä jutskaa ja kysellä voisko tunnistaa ittensä tästä! Tää on mulle tosi tärkeetä! Please, auttakaa!!! Laittasin Hesariin ilmotuksen jos mu olis fyrkkaa...
Kommentit (7)
Abortin saa Valviran luvalla sosiaalisinkin syin aina viikolle 20+0 saakka.
Maken muija tässä moi. Pysy kaukana meistä, sä olit vaan roskispano!
Mä siis haluun pitää tän skidin. Mullon töitä ja mä pystyn huolehtimaan tästä, mut haluisin voida kertoo muksulle sit joskus kuka sen faija on. Siksi mä sitä Makea etin, en elareiden toivossa. Ja se Make oli muuten sinkku. Niin se ainakin sano. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:18"]
Mä siis haluun pitää tän skidin. Mullon töitä ja mä pystyn huolehtimaan tästä, mut haluisin voida kertoo muksulle sit joskus kuka sen faija on. Siksi mä sitä Makea etin, en elareiden toivossa. Ja se Make oli muuten sinkku. Niin se ainakin sano. Ap
[/quote]
No olis sutimaan alkaessa pitänyt miettiä... Ens kertaa varten vinkkinä, kannattaa eka pyytää käyntikorttia.
Ihana :). Kopioitko tekstin jostain 50-luvun aikakauslehdestä vai osaatko itse noin hyvin vanhaa kieltä?
Maket on yleensä oikeesti joko Pertsoja tai Mikkiksiä, joten aloittele siitä etsinnät.